هشتمین سفر استانی رئیس جمهور، این هفته به اردبیل

رئیس جمهور اواخر هفته جاری به استان اردبیل سفر خواهدکرد.

هشتمین سفر استانی رئیس جمهور، این هفته به اردبیل

به گزارش ممتاز نیوز، صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس‌جمهوری گفت: رییس‌ جمهوری در هشتمین سفر استانی خود اواخر این هفته به استان اردبیل سفر می‌کند.

مرتضوی اظهار داشت: در خصوص سفرهای استانی رییس‌ جمهوری و دولت به استان‌ها ما چند مرحله برنامه‌ریزی و بررسی طرح‌های اولویت‌دار داریم که امروز شنبه جلسه مربوط به استان اردبیل برگزار شد.

وی با بیان اینکه پیش از برگزاری این جلسات کارشناسان معاونت اجرایی و دستگاه‌های مختلف با سفر به استان مورد نظر، نیازها و طرح‌های اولویت‌دار استان را شناسایی می‌کنند، خاطر نشان کرد: پس از نظارت‌های میدانی جلساتی در ستاد حوزه معاونت اجرایی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و طرح‌های پیشنهادی بررسی و از میان آن‌ها طرح‌های اولویت دار انتخاب می‌شوند.

مرتضوی تاکید کرد: در جلسات روز شنبه طرح‌های اولویت‌دار به تفکیک با حضور کارشناسان دستگاه‌های مختلف همچنین کارشناسان سازمان برنامه و بودجه، نهاد ریاست‌جمهوری و معاونت اجرایی بررسی شده و در نهایت به عنوان پروژه‌های نهایی تنظیم و تقدیم حوزه معاونت اول ریاست‌جمهوری می‌شود.

وی افزود: در جلسه مربوط به استان اردبیل تاکنون با ۱۸ دستگاه اجرایی جلسه داشتیم که طرح‌های محوری انتخاب شده و روش‌های تأمین اعتبار آن‌ها نیز بررسی شده است.

معاون اجرایی رییس‌جمهوری با بیان اینکه تأمین اعتبار طرح‌های اولویت‌دار در قالب تسهیلات خرد و کلان تعیین می‌شود، گفت: در خصوص طرح‌های استان اردبیل با ۸ بانک عامل هماهنگی‌هایی صورت گرفته که در جلسه روز سه‌شنبه با حضور معاون اول رییس‌ جمهوری و وزرای مربوطه نهایی و جمع‌بندی می شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.