هشتمین نمایشگاه ایران پلاست با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از چهاردهم تا هفدهم آبان ماه با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می گردد.

وحید کیانی، سرپرست هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب که ایران میزبان ۲۰ کشور خارجی در نمایشگاه ایران پلاست است گفت: بیش از ۴۰۰ شرکت ایرانی و ۱۰۰ شرکت خارجی در نمایشگاه هشتم حضور دارند و در میان شرکت نمایندگان خارجی می توان به حضور شرکت هایی از انگلیس، ایتالیا، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، چین، ترکیه، عربستان سعودی، تایلند، تایوان و چند کشور دیگر اشاره نمود.

وی تصریح نمود: بیشترین متقاضیان در گروه کالاهای ساخته شده و نیمه ساخته و مشتمل بر ۲۲۰ شرکت است که در فضایی افزون بر هفت هزار متر مربع و در چهار سالن، محصولات خود را ارائه می دهد.

کیانی ادامه داد: دومین گروه شامل ماشین آلات و تجهیزات پلیمری با ۱۰۰ شرکت است که سه سالن با چهار هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است.

سرپرست  نمایشگاه ایزان پلاست اظهار داشت: در گروه سوم، ۸۰ شرکت در چهار سالن در فضایی افزون بر چهار هزار متر مربع حضور دارد.
 
وی گروه های بعدی را خدمات فنی و مهندسی و کامپوزیت های پلیمری معرفی نمود و گفت: در این بخش ۸۰ شرکت حضور دارند که پنج سالن با ۱۵۰۰ متر مربع فضا به آنها اختصاص یافته است.

کیانی تاکید نمود: نمایشگاه امسال در سالن های شرقی نمایشگاه برگزار می گردد و حضور انجمن ها و تشکل های صنعت پتروشیمی در این اتفاق بین المللی بسیار بیشتر از سال های قبل است.

وی خاطر نشان نمود: این نمایشگاه با حضور وزیران نفت و صنعت، معدن و تجارت و نیز مقام های بلندپایه کشور و نمایندگان کشور های خارجی در ایران گشایش خواهدیافت./ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.