هشت میلیون یورو هدیه به والدس اما هواداران نویر را می‌خواهند

۳۰م دیماه ،

هشت میلیون یورو هدیه به والدس اما هواداران نویر را می‌خواهند

اخبار لالیگا اسپانیا : فوتبال آنلاین : هواداران بارسلونا در نظرسنجی مارکا دروازه‌بان تیم ملی آلمان را برای جانشینی دروازه‌بان فعلی این تیم انتخاب کردند.

به گزارش فوتبال آنلاین بارسلونا زمان بسیاری برای حل مسئله جانشینی ویکتور والدس داخل دروازه دارد.

از پنج‌شنبه شب این سوال در ذهن هواداران بارسا ایجاد شده است. جالب است بدانید که مانوئل نویر، دروازه‌بان فعلی تیم تازه پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا از بیشترین محبوبیت در میان هوادارن صدرنشین فعلی لالیگا برخوردار است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان در نظرسنجی اینترنتی که از پنج‌شنبه در مارکا آغاز شد، به عنوان محبوب‌ترین گزینه از سوی هواداران انتخاب شد.

نویر احترام فوتبال اروپا را به سوی خود جلب کرده و به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور دروازه‌بان اول جهان شود. علاوه بر این وی برای بازی خوب با پاهایش علاوه بر دست‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

پس از نویر در فهرست دروازه‌بان‌های محبوب هواداران بارسا ویسنته گایتا، دروازه‌بان جوان، چابک و ماهر والنسیا قرار دارد.

داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد و کورتوئیس که در ابتدای فصل آینده اتلتیکو مادرید را برای بازگشت به چلسی ترک خواهد کرد در مکان‌های بعدی قرار گرفتند.

تراشتگن، دروازه‌بان بوروسیا مونشن گلادباخ  نیز بالاتر از هارت، آندرس، استکلنبرگ و آدلر در مکان پنجم قرار گرفت.

پرداخت حدود ۸ میلیون یورو به والدس در هر فصل یکی از راه‌های تقدیر از او و پیشنهادی است که به خوبی از سوی بارسا بررسی شده و قابل قبول به نظر می‌رسد اما با تصمیم دروازه‌بان بارسا این اتفاق نامعلوم است.

منابع نزدیک به والدس در گفت‌‌و‌گو با مارکا اعلام کردند که این دروازه‌بان در نظر دارد به بارسلونا برای پیدا کردن یک جانشین مناسب زمان دهد و می‌خواهد باشگاه از انتقال وی در ژوئن نفع ببرد.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.