هشدار اپلیکیشن «ماسک»: برای کنترل موج جدید کرونا ۲ هفته‌ تعطیل کنید

اپلیکیشن «ماسک» درباره اوج‌گیری کرونا در کشور هشدار داد، تعطیلی موقت راه حل عبور از این وضعیت است.

هشدار اپلیکیشن «ماسک»: برای کنترل موج جدید کرونا ۲ هفته‌ تعطیل کنید

به گزارش ممتاز نیوز، اپلیکیشن ماسک وابسته به وزارت بهداشت نوشت: استانداران کل کشور بر اساس تفویض اختیار ستاد ملی کرونا، لطفا دستور تعطیلی ۲ هفته‌ای فعالیت‌ها و مشاغل غیرضروری را صادر فرمایید، قبل از آنکه خیلی دیر شود.

در ادامه این مطلب آمده است: یکی از تجربیات ناموفق در موج‌های قبلی کرونا به تعویق انداختن وضع محدودیت‌های جدی بود تا جایی که عملا کار از کار گذشته بود و محدودیت‌ها صرفا زمانی موثر است که در ابتدای اوج‌گیری آمار مبتلایان اعمال شود.

اپلیکیشن ماسک همچنین نوشت: هم‌اکنون روند بستری کرونا در اکثر استان‌ها به شدت رو به افزایش است، ازدحام مردم در محیط فاقد تهویه و در شرایطی که بسیاری از آن‌ها بدون آنکه مطلع باشند ناقل کرونا هستند، منجر به ابتلای سایرین می‌شود و در چنین شرایطی فقط یک راه حل وجود دارد: تعطیلی موقت.

photo_2022-01-30_12-55-26

در ادامه مطلب آمده است: در بسیاری از کشورها به‌رغم آمار بالای واکسیناسیون، موج بستری و مرگ مبتلایان اُمیکرون بلندتر از دلتا بوده، اگر مشابه همین اتفاق در ایران رقم بخورد، به زودی باید منتظر پر شدن بیمارستان‌ها باشیم و در چنین شرایطی فقط یک راه حل وجود دارد: تعطیلی موقت، سلامت مردم را اولویت اول بدانیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.