هشدار به شرکت‌های موبایلی برای افزایش ضریب امنیت محصولات

۲۶اردیبهشت،

 

دادستان نیویورک با ارسال نامه‌ای به اپل، سامسونگ، گوگل، موتورولا و مایکروسافت از آنها خواست تلاش خود را برای جلوگیری از سرقت‌های موبایلی بیشتر کنند.
 
 
به گزارش فارس به نقل از سی‌نت،‌ "اریک شنیدرمن"( Eric Schneiderman) دادستان ایالت نیویورک در آمریکا با ارسال نامه‌ای به شرکت‌های اپل، سامسونگ، گوگل، موتورولا و مایکروسافت، از آن‌ها خواست تا اطلاعات خود را در مورد اقداماتی که در زمینه افزایش امنیت تلفن‌های همراه در مقابل سرقت انجام داده‌اند، منتشر کنند.
 
شنیدرمن همچنین به این شرکت‌ها گفت که از این پس باید با دفتر او همکاری‌های بیشتری انجام دهند تا از این طریق راه‌های تازه برای کاهش سرقت‌های تلفن‌همراه توسط جنایتکاران ارایه شود.
 
دادستان نیویورک از فرآیند افزایش سرقت تلفن‌های همراه و دیگر ابزارهای الکترونیکی قابل‌حمل با نام "جیب‌بری اپل" یاد کرد و توضیح داد که مجرمان دستگاه تلفن‌همراه را سرقت می‌کنند، اطلاعات روی آن را پاک می‌کنند و دوباره آن را در بازار سیاه به فروش می‌رسانند.
 
وی همچنین گفت که در بعضی مواقع سرقت تلفن‌همراه به یک جنایت تبدیل می‌شود و در بعضی مواقع دیده شده که به کاربر حمله می‌شود، او را زخمی می‌کنند یا اینکه در نهایت کشته می‌شود.
 
شنیدرمن در این خصوص توضیح داد: «شرکت‌هایی که حاکمیت بازار جهانی تلفن‌همراه را در دست دارند، باید مسؤولیت محافظت از مشتریان خود را بپذیرند و امنیت تلفن‌همراه آن‌ها را تضمین کنند. این یک صنعت چند میلیارد دلاری است که می‌توان گفت محصول نهایی آن محبوب‌ترین ابزار الکترونیکی در جهان محسوب می‌شود. به طور قطع ما در نتیجه همکاری با یکدیگر می‌توانیم راهکارهایی را برای کاهش جنایت‌های خیابانی و سرقت‌های تلفن‌همراه ارایه دهیم».

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.