هشدار به شرکت‌های واردکننده خودرو

۰۵ تیرماه ۱۳،

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به شرکت‌های واردکننده خودرو که از تحویل محصولات پیش‌فروش شده به خریداران اجتناب می‌کنند، اخطار داد.

اظهار کرد:‌ بعضی از شرکت‌های واردکننده، خودروهای پیش‌فروش شده را در موعد مقرر تحویل مشتریان نمی‌دهند.

وی با بیان این‌که این کار غیر قانونی بوده و در صورت شکایت خریداران از سوی این انجمن و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به آن رسیدگی خواهد کرد، گفت: نوع عملکرد شورای رقابت در چند ماه اخیر سبب شده مردم در زمینه چگونگی پیگیری حقوق خود در حوزه خودرو دچار مشکل شوند.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: این شورا با گذشت حدود چهار ماه هنوز وارد حوزه قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی نشده است. به این ترتیب دست شرکت‌های واردکننده برای تعیین قیمت‌های دلخواه برای این محصولات باز گذاشته شده است.

وی افزود: این موضوع سبب سوءاستفاده بعضی از شرکت‌های واردکننده خودرو شده است؛ به‌گونه‌ای که هم‌اکنون قیمت بعضی از خودروهای وارداتی در بازار آزاد کمتر از قیمت شرکتی آن است.

جعفری تصریح کرد: به شرکت‌های واردکننده‌ای که در حوزه قیمت و به ویژه تحویل خودروهای پیش‌فروش شده تخلف می‌کنند، اخطار می‌دهیم در صورت عدم کسب رضایت مشتریان و تحویل ندادن خودرو در موعد مقرر با آنها برخورد خواهد شد.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : چهارشنبه ۵ تیرماه
ساعت ارسال : ۱۱:۵۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.