هشدار حماس به اوباما

۰۹م اسفند ،

مقاومت حماس امروز با صدور بیانیه ای به اوباما نسبت به بازدید از مسجد الاقصی در سفرش به سرزمین‌های اشغالی اخطار داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، جنبش مقاومت حماس به رئیس جمهور آمریکا اخطار داد بازدید از مسجد الاقصی بیانگر تعصب ایالات متحده به رژیم اشغالگر قدس و تهدید فلسطین است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، مقاومت حماس امروز با صدور بیانیه ای به اوباما نسبت به بازدید از مسجد الاقصی در سفرش به سرزمین‌های اشغالی اخطار داد.

حماس در این بیانیه، بازدید اوباما از مسجد الاقصی را فاجعه سیاسی دانست که فلسطینیان، ملت عرب و مسلمانان در قبال آن ساکت نخواهند ماند.

این بیانیه ضمن اینکه بازدید رئیس جمهور آمریکا از مسجد الاقصی را تهدیدی قریب الوقوع محسوب می کند، نسبت به عواقب حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای نیل به خواسته هایش در بیت المقدس اخطار داد و سفر اوباما را به بیت المقدس در شرایط اشغال خطرناک ترین حرکت در تاریخ روابط سیاسی و تعصب جدی آمریکا به رژیم صهیونیستی قلمداد کرد.

حماس از اوباما خواست بازدید خود از مسجد الاقصی را لغو کند و همچنین از دولت‌های عربی بویژه مصر خواست مخالفت خود را با این بازدید به هر طریق ممکن اعلام کند.

مقاومت حماس همچنین مردم فلسطین و توده های کشورهای عربی و اسلامی را به حمایت از مسجد الاقصی و مقابله با هرگونه طرح اسرائیلی برای تصرف آن دعوت کرد.

این بیانیه همچنین از سازمان‌های بین المللی مدافع حقوق بشر بویژه یونسکو خواست با نقض حقوق مسجد الاقصی که میراث اسلامی مردم فلسطین است مبارزه کند.

اوباما در سفر ماه مارس خود به سرزمین‌های اشغالی در حالی خواستار بازدید از مسجد الاقصی شده که انتقادات شدیدی را از سوی گروه‌های مختلف فلسطینی نسبت به این تصمیم برانگیخته است.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.