هشدار سازمان هواپیمایی کشوری به دفاتر خدمات مسافرت هوایی متخلف

۲۳ آبان ،

سازمان هواپیمایی کشوری طی ابلاغیه ای به همهی دفاتر خدمات مسافرت هوایی فعال در سراسر کشور اخطار داد: در صورت دریافت مابه التفاوت بلیت فروخته شده پیش از تاریخ ۱۶/۸/۹۱ با آژانس های متخلف برخورد می شود.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مهدی ایمانی مدیر روابط عمومی این سازمان اظهارداشت: به دنبال تصویب افزایش نرخ بلیت هواپیما در تاریخ ۱۵/۸/۹۱، سازمان هواپیمایی کشوری دستورالعمل اجرای افزایش نرخ را به همهی دفاتر خدمات مسافرت هوایی سراسر کشور ابلاغ کرد.

وی افزود: براساس این دستورالعمل همهی دفاتر خدمات مسافرت هوایی فعال سراسر کشور ملزم به اجرای این مصوبه از تاریخ ۱۶/۸/۹۱ شدند.

ایمانی گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به منظور جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی، طی ابلاغیه ای به شماره ۴۲۳۶۱ در تاریخ ۲۰/۸/۹۱ به دفاتر خدمات مسافرت هوایی فعال در سراسر کشور اخطار داد بلیت های پیش فروش شده تا پیش از ۱۶/۸/۹۱ شامل افزایش قیمت نمی شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: براساس ابلاغیه مذکور دریافت مابه التفاوت بلیت فروخته شده از مسافران توسط آژانس های هواپیمایی غیرقانونی است و تخلف محسوب می شود.

وی اظهارداشت: براساس مصوبه شورای عالی هواپیمایی، چنانچه دفاتر خدمات مسافرت هوایی، مابه التفاوت نرخ بلیت هایی که تا پیش از تاریخ ۱۶/۸/۹۱ فروخته شده است، را از مسافران دریافت کنند با برخورد قانونی سازمان هواپیمایی کشوری مواجه شده و به عنوان گرانفروشی به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند.

ایمانی خاطرنشان کرد: مسافران عزیز می توانند در صورت ملاحظه تخلف، مراتب را به کمیته تخلفات سازمان هواپیمایی کشوری با شماره تلفن های ۶۶۰۷۳۵۱۳- ۶۱۰۲۲۰۹۵-۶۱۰۲۲۰۲۴-۶۱۰۲۲۰۸۹ اعلام کنند./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.