هشدار سرلشکر فیروزآبادی درباره جلیقه‌های انفجاری/ سازمان ملل ممنوعیت کاربرد جلیقه‌های انفجاری را در دستور کار قرار دهد

سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی با اشاره به نقش انگلیس در اقدامات تروریستی اخیر گفت: جلیقه‌های انفجاری تولید غرب و صهیونیست‌ها به مراتب خطرناکتر از سلاح‌های کشتار جمعی است و قدرت تروریسم را دهها برابر کرده است.
در ادامه گزیده ای از اظهارات سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع کارکنان این ستاد همزمان با فرا رسیدن شبهای قدر به نقل از فارس می آید:

  • افسر انگلیسی حامل ۵۰ جلیقه انفجاری که در کابل دستگیر شد، به عنوان جنایتکار جنگی باید در دادگاه‌های انگلیس محاکمه کرد و در صورت بی‌توجهی دولت انگلستان به این امر جنایتکارانه و آدم‌کشی، تفرقه‌افکنی، ایجاد فضای تهمت و افترا بین مسلمانان، باید در دادگاه‌های بین‌‌المللی مورد تعقیب قرار گیرد.
  • چند صد سال است که انگلیسی‌ها با چنین شیوه‌هایی بین مسلمانان و سایر مذاهب، فضای تفرقه به راه انداخته و همیشه با استفاده از نشر اکاذیب، منافع خود را تعقیب کرده‌اند، این بار باید همه دنیا و مذاهب اسلامی بدانند جلیقه انفجاری که با فناوری پیچیده در سطح بالا، تهیه می‌شود، تنها کار انگلیسی‌ها و صهیونیست‌هاست و بایستی نسبت به ترورهای کور با جلیقه‌های انفجاری در عراق، افغانستان، پاکستان و ایران پاسخگو باشند، آنها با وقاحت نقض حقوق بشر و حقوق بین‌المللی را از حد گذرانده‌اند.
  • کشف ۵۰ جلیقه انفجاری حادثه کوچکی نیست که بشریت بتواند از آن غفلت کند. غرب پس از استفاده از سلاح اتمی و سلاح‌های ممنوعه شیمیایی و میکروبی، امروز برای پنهان کردن چهره خود، جلیقه‌های انفجاری در اختیار گروه‌های تکفیری می‌گذارد و با آنها در خصوص انفجار اماکن مورد نظرشان قرارداد می‌بندند.
  • مسلمانان اعم از شیعه و سنی در هر یک از سرزمین‌های اسلامی در معرض این جلیقه‌های انفجاری قرار گرفته‌اند. این جلیقه‌ها در جنگ به‌کار برده نمی‌شود بلکه در مجامع عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد و خون اشخاص بی‌گناه، زنان و کودکان بر زمین ریخته می‌شود.
  • آمریکا، غرب و صهیونیست‌ها باید بدانند این اتفاق ممکن است در کشورهای خودشان روی دهد و با جلیقه‌های انفجاری دست‌ساز خودشان گرفتار آتش آن شوند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.