هشدار لاریجانی به غرب و آمریکا: بازی‌گری در شطرنج رسوای چماق و هویج رنگ باخته است/ ایران اجازه زمان خریدن و ماجراجویی به آمریکا نمی‌دهد

۱۹م اسفند ،

به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به اقدامات تروریستی علیه شیعیان پاکستان، گفت: این اقدامات تروریستی ملت عزیز ایران را عزادرا نمود و واکنش مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه به اینگونه اقدامات تفرقه افکنانه در پاکستان ارزشمند و به موقع بود. لازم است دولت پاکستان اقدامات عملی جهت جلوگیری از این فتنه اتخاذ نماید.
وی تصریح کرد: متاسفانه جریان تندرو و تفرقه افکنانه این فرقه در سایر کشورهای اسلامی چون عراق و سوریه مسبوق به سابقه است و خلاف شعارهای ضد آمریکایی آنها آتش توطئه گری را در میان مسلمانان برافروخته اند که به خوبی ریشه تکوینی استکباری آنان را نشان می دهد.

اهم اظهارات رییس مجلس را در ادامه بخوانید:
*مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم نمودن این اقدامات تروریستی از پارلمان و دولت پاکستان مصرا می خواهد با عوامل آن برخورد جدی نمایند و تمهیداتی بیاندیشند که اینگونه حوادث چهره کشور همسایه ما را مشوش ننماید.
*تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان اجرایی کشور در زمینه کنترل تورم و تمرکز بر رسیدگی به وضعیت معیشت مردم در سخنان ارزشمند حضرت شان برای نمایندگان مجلس خبرگان، ایجاب می کند که مسئولان مربوطه در این باب برنامه کار روشنی را ارائه نمایند. این امر خواسته اصلی ملت است و لازم است با همین استراتژی بودجه سال ۹۲ مورد رسیدگی قرار گیرد.
*بعد از مذاکرات اخیر آلماتی بعضی اقدامات و اظهارات آژانس انرژی اتمی و سایرین نه تنها درجهت کمک به مذاکرات نبود که باید آن را نوعی سنگ اندازی در مسیر مذاکرات تلقی کرد. ایران بارها اعلام نموده است فناوری صلح آمیز هسته ای را در برنامه خود دارد و در چارچوب ان پی تی همکاری لازم با آژانس خواهد داشت. اما ظاهرا غربی ها با بهانه گیری به دنبال سوء استفاده از این موضع نجیبانه می باشند. کاری نکنید که ایران به تجدید نظر در این مسیر تعامل وادار شود.
*مجلس شورای اسلامی رفتار آمریکا و ۵+۱ و آژانس را به دقت زیر نظر دارد و مذاکرات آتی هسته ای را آزمونی برای بررسی انتخابی دیگر می داند. بازی گری در شطرنج رسوای چماق و هویج رنگ باخته است و ایران اجازه زمان خریدن برای ماجراجویی تازه به آمریکا نخواهد داد.

/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.