هشدار مانوئل نویر به هم تیمی‌هایش پیش از فینال با دورتموند

۲۰اردیبهشت،

دروازه‌بان بایرن مونیخ با بیان اینکه اگر خودمان باشیم توانایی غلبه بر دورتموند را داریم به هم‌تیمی‌هایش اخطار داد در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا به هیچ وجه دورتموند را دست کم نگیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند چهارم خرداد ماه پنجاه و هشتمین فینال لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌کنند.

مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن مونیخ به هم‌تیمی‌هایش اخطار دارد به هیچ وجه بوروسیا دورتموند را دست کم نگیرند زیرا قدرت این تیم هم‌اندازه بایرن مونیخ است.

نویر در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی باشگاه بایرن مونیخ گفت: تیم‌های بسیاری نیستند که به نوکمپ بروند و با سه گل این تیم را شکست دهند. این نتیجه قطعا نتیجه فوق‌العاده‌ای است. اما کار ما تمام نشده است. یک گام دیگر باقی مانده، ما باید در فینال با دورتموندی مواجه شویم که قدرتش هم‌اندازه قدرت ماست. به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم بگیریم. دورتموند در دو سه فصل قبل پیشرفت خوبی داشته است و حتی توانسته‌اند چند بار نیز ما را شکست دهند. وضعیت این بازی کاملا مشخص است. بازی بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند مصاف دو قدرت هم‌اندازه فوتبال جهان است. اما ما با اعتماد به نفس خوبی گام به بازی فینال خواهیم گذاشت و می‌دانیم که اگر خودمان باشیم توانایی غلبه بر دورتموند و قهرمانی در لیگ قهرمانان را داریم.

بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند اولین فینال تمام آلمانی لیگ قهرمانان را ۴ خرداد برگزار می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.