هشدار محسن رضایی به عربستان: احتمال یک جنگ بزرگ



تاریخ انتشار: ۶ February 2016 | 7:50 am

هشدار محسن رضایی به عربستان در اینستاگرام
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود نسبت به اعزام ارتش عربستان به سوریه هشدار داد و همچنین پیش بینی کرد در صورت برخورد روسیه، ترکیه، عربستان و سوریه با یکدیگر و ورود آمریکا یک جنگ بزرگ منطقه ای، شعله ور شود.

هشدار جدی محسن رضایی به عربستان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود نسبت به اعزام ارتش عربستان به سوریه هشدار داد و همچنین پیش بینی کرد در صورت برخورد روسیه، ترکیه، عربستان و سوریه با یکدیگر و ورود آمریکا یک جنگ بزرگ منطقه ای، شعله ور شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مطلب که در پی انتشار خبر استقبال آمریکا از ورود نیروی زمینی ارتش عربستان به سوریه و هشدار کرملین نسبت به وقوع یک جنگ در منطقه منتشر شده است، به شرح زیر است:

“پس از شکست داعش و النصره در عراق (الرمادی) و سوریه (مخصوصا حلب)، عربستان و آمریکا تصمیم گرفته اند که سربازان سعودی را برای نجات باقیمانده تکفیری ها و درگیری با ارتش سوریه، وارد سوریه کنند.

در چنین شرایطی، برخورد روسیه، ترکیه، عربستان و سوریه با یکدیگر و پس از آن هم با ورود امریکا ، یک جنگ بزرگ منطقه ای، محتمل است.

بی تردید با چنین حرکتی از سوی دولت سعودی، که دیوانه وار به هر اقدامی دست می زند ،کل منطقه از جمله عربستان در آتش خواهد سوخت ،که البته ایران از آن دور خواهد بود.”

محسن رضایی

۱۵ بهمن

 
 
منبع: ایسنا
 
 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.