هشدار نسبت به افزایش آمار جرایم در میان دانشجویان

۲۹ آبان ،

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه آمار جرایم دانشجویان بالا رفته است، گفت: چرا باید بیشترین سوء‌استفاده از دانشجویان باشد‌.
«محمد سعیدی»در گردهمایی مدیران خوابگاه‌های خودگردان غیر دولتی در کرمان اظهار کرد: دستگاه قضایی از مسوولان خوابگاه‌هایی حمایت می‌کند که جدی بوده و پیگیر مسائل و مشکلات دانشجویان هستند.
وی با بیان اینکه آمار جرایم دانشجویان بالا رفته است، افزود: چرا باید بیشترین سوء‌ استفاده از دانشجویان باشد، مسوولان خوابگاه‌ها وظیفه سنگین امانتداری را به عهده دارند. 

سعیدی افزود: والدین دانشجویان باید در جریان مسائل و مشکلات خود در خوابگاه باشند، گاهی یک تذکر جدی و به صورت محرمانه از سوی مسوول خوابگاه مانع از بروز مشکلات بعدی می‌شود.

 وی نصب دوربین در ورودی خوابگاه و دانشگاه را یکی از راهکارهای مؤثر برای جلوگیری از مسائل امنیتی دانشجویان عنوان و خاطرنشان کرد: انتخاب محل خوابگاه به ویژه خودگردان از مسائل مهم است که باید مدنظر قرار گیرد.
معاون دادستان کرمان گفت: ماحصل کار مدیران خوابگاه‌ها در آمار ورود پرونده‌های دستگاه قضایی و شورای تامین مشخص می‌شود که تا چه اندازه موفق عمل کرده‌اند.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.