هشدار یک سایت عربی ، به کارلوس کی روش

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران اعضای تیم ملی ایران را برای حضور در بازی برابر لبنان آماده می کند این در حالی است که یک سایت عربی در خصوص بازی با لبنان به سرمربی تیم ملی ایران اخطار داده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، اعضای تیم ملی ایران در حالی برای بازی با لبنان آماه می شوند که کی روش تمام نفرات مورد نظرش را در این دیدار در اختیار ندارد و این موضوع وی را دچار مشکل کرده است.

چند بازیکن اصلی تیم کی روش بدلیل مصدومیت نمی توانند وی را همراهی کنند و دراین دیدار غیبت دارند. خسرو حیدری و مجتبی جباری از جمله این نفرات هستد که در بازی تیم ایران همراه کی روش نیستند و این در حالی است که وی برای دیدار با لبنان ، آندرانیک تیموریان را نیز در اختیار ندارد.

تیموریان در این بازی محروم است و نمی توانند تیم ملی ایران را همراهی کند.

دراین خصوص یک سایت عربی به کی روش اولتیماتوم داده است، زیرا به عقیده این سایت عدم جضور بازیکنانی مانند خسرو حیدری و تیموریان تیم ملی ایران را با مشکلات جدی روبرو می کند و عامل این است که تیم ملی در بازیهای خود دچار مشکلات جدی شود، زیرا عدم حضور بازیکنان تاثیر گذار در ترکیب تیم ملی این تیم را از شرایط ایده ال خود دور می کند.

شایان ذکر است، تیم ملی در بازی با لبنان علاوه بر حیدری و تیموریان از بازیکنی مانند بیک زاده نیز نتوانست استفاده کند و در حقیقت کارلوس کی روش در خصوص ترکیب تیم خود دچار مشکل است./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.