هشدار یک وزیر صهیونیست/ اقدام ضد ایران، منجر به جنگ در چند جبهه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه فاکس نیوز، ماتان ویلنای وزیر دفاع غیر نظامی کابینه رژیم صهیونیستی اضافه کرد: اقدام علیه ایران علاوه بر اینکه منجر به جنگ در چند جبهه خواهد شد در عین حال می تواند منجر به بروز جنگی طولانی و خونین برای مدت یکماه بشود.

ویلنای که قرار است از سمت خود کناره گیری کرده و بعنوان سفیر رژیم صهیونیستی در چین انجام وظیفه کند،  افزود: دفاع غیر نظامی و جبهه داخلی هرگز مانند گذشته آماده دفاع نیست معهذا کشور باید در صورت جنگ با ایران از خسارت های سنگین استقبال کند و با آنها کنار بیاید.

وی افزود: خسارت می تواند کم یا زیاد باشد به هر حال باید برای این سناریوها به گفته بهترین متخصصین آمادگی داشته باشیم و ارزیابی هایی که برای مدت زمان این جنگ صورت گرفت حکایت از آن دارد که جنگ می تواند ۳۰ روز و در چندین جبهه به طول بینجامد.

این ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهونیستی افزود: همانطورکه مردم ژاپن می دانند زلزله ای خواهند داشت وبرای آن آمادگی دارند شهروندان اسرائیلی ههم باید بدانند که آنها در اینجا زندگی می کنند و باید آماده باشند و انتظار موشکها را در داخل داشته باشند و این برای دفاع مدنی خوشایند نیست اما تصمیمات باید اتخاذ شود و ما باید آماده باشیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.