هفتمین بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام ویژه مقاومت اسلامی برگزار شد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

هفتمین بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام ویژه مقاومت اسلامی با عنوان یادبود روضه رضوان از سوی ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام و هیئت شهدای گمنام با حضور سفرای مقاومت اسلامی لبنان و حضور پرشور بسیجیان و برادران و خواهران لبنانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ هفتمین بزرگداشت سرداران شهید مقاومت اسلامی با عنوان یادبود روضه رضوان (گرامیداشت ششمین سال شهادت عماد مغنیه) به همت ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام و هیئت شهدای گمنام در حسینیه قهرودی‌ها برگزار شد.  

 

در این مراسم، حسین شیخ الاسلام مشاور بین الملل رئیس مجلس و سفیر اسبق ایران در سوریه، سیدعبدالله صفی الدین رئیس دفتر حزب الله لبنان در ایران، عادل عون رئیس دفتر جنبش عمل لبنان در ایران و صلاح سحص معاون وی می‌باشد.  

 

در این مراسم که با حضور پرشور بسیجیان و امت حزب الله و برادران و خواهران جنبش مقاومت اسلامی لبنان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین پناهیان به سخنرانی پرداخت و بر مقاومت اسلامی و تداوم آن در دنیای اسلام تاکید کرد.  

 

تصاویری از سرداران و علمای شهید مقاومت اسلامی از جمله عماد مغنیه از فرماندهان حزب الله لبنان، سیدعباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله لبنان و شیخ راغب‏حرب شیخ الشهداء حزب الله لبنان، شهید فتحی شقاقی و شهید عبدالعزیز رنتیسی و شیخ احمد یاسین از فرماندهان و علمای شهید مقاومت اسلامی فلسطین و جهاد اسلامی، شهید احمد شاه مسعود از فرماندهان مجاهدین افغانستان، سید عارف حسینی از علما و مجاهدان پاکستان، سیدمحمدباقر حکیم از علمای مجاهد عراق و دکتر مصطفی چمران فرمانده شهید دوران دفاع مقدس که مبارزاتی در مصر، لبنان و ایران داشت، در حاشیه این مراسم نصب شده بود.  

 

 

در حاشیه این مراسم ایستگاه صلواتی هیئت شهدای گمنام و فروش اقلام فرهنگی اعم از کتاب‌های مقاومت و دفترچه‌های مشق با تصاویری از شهید احمدی روشن و اسطوره‌های قرآنی و ملی و دفاع مقدس به چشم می‌خوردند و نیز ماهنامه فرهنگ مقاومت و بیداری اسلامی با عنوان ملیتا که نام منطقه‌ای در جنوب لبنان است، در میان حاضران پخش شد و نیز توسط یک روحانی در این مراسم کارهای دستی هنری با اسماء مقدس با گِل به نمایش گذاشته شد.  

 

این مراسم که برای گرامیداشت سرداران شهید جهان اسلام از جمله حاج عماد مغنیه، شیخ راغب حرب، حاج حسن شاطری و… برگزار شد، سفرای مقاومت اسلامی نیز حضور داشتند و در پایان حاضران با مداحی حاج میثم مطیعی به عزاداری به زبانهای فارسی و عربی پرداختند و حضور برادران لبنانی در این مراسم بسیار جالب توجه بود.  

 

همچنین قرار بود سردار حسین دهقان وزیر دفاع  در این بزرگداشتحضور یابد که ساعتی قبل از برگزاری مراسم گویا ماموریتی از طرف رئیس جمهور به وزیر دفاع محول شده بود و با وجود هماهنگی‌های قبلی وی در این مراسم حضور نیافت.  

 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.