هفتمین جشنواره سراسری “فرش و دستبافته های روستایی و عشایری ایران” در کاخ نیاوران

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

هفتمین دوره جشنواره سراسری “فرش و دستبافته های روستایی و عشایری ایران” دوم تا ۱۲ آبان در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در این نمایشگاه محصولات ارائه شده به صورت دست اول و مستقیم از سوی بافنده های استان های مختلف کشور ارائه می شود.

اجرای موسیقی زنده، برپایی کارگاه آموزش بافت فرش و گلیم برای بازدیدکنندگان و اجرای مسابقه بین غرفه داران جهت ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود از جمله برنامه های این جشنواره است.

همچنین در این نمایشگاه سیاه چادر عشایر از استان های مختلف کشور با هدف شناساندن فرهنگ عشایری کشور به عموم مردم برپا می شود.

آیین افتتاح رسمی هفتمین دوره جشنواره سراسری “فرش و دستبافته های روستایی و عشایری ایران” در تاریخ ۳ آبان راس ساعت ۱۱ صبح با حضور مقامات رسمی، هنرمندان و دست اندرکاران و تولید کنندگان فرش در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می شود.

دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه امیدوارند این جشنواره با توجه به اقبالی که این روزها از سوی آحاد مردم نسبت به هنر قالی و دستبافته های اصیل ایرانی وجود دارد، محلی برای دیدار دست اندرکاران، دکوراتورها، هنرمندان رشته های مختلف، اصحاب رسانه ها، مقامات ایرانی و خارجی و مهمتر از همه مردم عزیز کشورمان باشد.

شایان ذکر است علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند ۲ تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.