هفتمین جشنواره عکس رشد کلید خورد

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین  دوره جشنواره سراسری عکس رشد با حضور مسئولان آموزشی کشور و علاقه‌مندان هنر عکاسی در صبا گشایش یافت.
 
روز گذشته با حضور مسئولان آموزشی کشور و علاقه‌مندان هنر عکاسی، هفتمین جشنواره عکس رشد با نمایش ۲۹۲ عکس از ۱۳۶عکاس در گرایش آموزش و پرورش، ایران سرزمین من، کار و جهاد اقتصادی، زنگ هنر و بخش دانش‌آموزی در صبا آغاز به کار کرد.

در این مراسم محمد ناصری؛ مدیر کل دفتر کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: هدف این جشنواره ثبت زیبایی‌ها در قاب دوربین در ادامه زیبایی‌های جاری در فلسفه آفرینش و هستی است.

وی با اشاره به آنکه جشنواره عکس رشد گسترده‌ترین میدانی است که می‌توان با آن استعدادهای خلاق را شناسایی کرد و رسانه  و هنرعکاسی را با اهداف آموزشی و فرهنگی پیوند زد از انتخاب سوژه‌های بکر، زاویه‌های دید خلاق و در عین حال درونمایه‌های تجسمی و تنوع مکانها به لحاظ اقلیمی و مردم‌شناسی و بوم‌نگاری  به عنوان ویژگی‌های این دوره از جشنواره عکس رشد نام برد.

ناصری تصریح کرد: با اسقبال وسیع مخاطبانی که همان قشر آموزشی کشور هستند، چشم انداز آینده این جشنواره را در مسیر ارتقاء کیفی و محتوایی آن بسیار روشن می بینیم. سعی ما بر آن است تا در آینده و در بعد اطلاع‌رسانی این جشنواره و آگاه سازی مخاطبان و انتقال و ارائه این آثار در تمامی شهرها واستانهای ایران برنامه هایی اجرا کنیم تا همه مخاطبان بتوانند از چنین جشنواره ای بهره مند شوند.

گفتنی است هفتمین دوره جشنواره سراسری عکس رشد با همکاری دفتر تکنولوژی آموزشی،مجله  رشد ومؤسسه فرهنگی هنری صبا از ۱۰مهر تا پایان مهرماه در نگارخانه آینه خیال این مجموعه پذیرای عموم بازدید کنندگان است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.