هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات بهمن‌ماه برگزار می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات بهمن‌ماه سال جاری با حضور اساتید، کارشناسان و فعالان حوزه‌های IT و ICT در تهران برگزار خواهد شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بهروز تقی‌پور، دبیر اجرایی هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب گفت: موضوع اصلی این همایش «دولت الکترونیک همراه، ابزار هوشمند؛ جهش اقتصادی» خواهد بود.
 
وی ادامه داد: با پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی به‌ویژه توسعه استفاده از تلفن‌های همراه، شاهد ارائه خدمات متنوع و متعدد بر بستر تلفن‌های همراه هوشمند هستیم. بر همین اساس دولت الکترونیک که تا چندی پیش صرفاً مبتنی بر اینترنت و کامپیوتر بود، در حال حاضر بر بستر تلفن‌های همراه در حال شکل‌گیری است.
 
تقی‌پور با اشاره به اینکه ابزارهای هوشمند و نسل تازه تلفن‌های همراه تحول بسیاری در عرصه ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف رفاهی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، رفاه اجتماعی و… پدید آورده‌اند، تصریح کرد: امروز سرمایه‌گذاری در حوزه توسعه ابزارهای هوشمند تلفن‌های همراه، بازدهی اقتصادی بالایی دارد. معتقدیم در کشور ما پتانسیل‌های لازم برای توسعه این دانش وجود دارد و در صورت حمایت همه‌جانبه، این حوزه می‌تواند نقشی جدی در جهش اقتصادی کشور ایفا کند.
 
وی گفت: جلسات متعددی با صاحبنظران این حوزه برای تحقق کاربردی و اثربخش بودن این همایش برگزار شده است که بر اساس نتایج حاصله از این جلسات، محورهای اصلی همایش به‌زودی اعلام خواهد شد.
گفتنی است پیش از این شش دوره همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوعات مدیریت ICT، مدیریت و راهبری دیتاسنتر، شبکه نسل آینده (NGN)، تجارت الکترونیک در فضای شبکه‌های نسل آینده، رگولاتوری و خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا برگزار شد.
 
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت این همایش به نشانی www.cnict.ir مراجعه کرده یا با تلفن‌های ۸۸۸۰۷۴۵۳ و ۸۸۸۹۸۳۲۶ تماس حاصل نمایند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.