هفته‌ای ۶۰۰ هزار کاربر برای اولین بار گوشی هوشمند می‌خرند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

کارشناسان اعلام کرده‌اند که در هر هفته بیش از ۵۸۳ هزار نفر در آمریکا برای اولین بار سراغ گوشی هوشمند می‌روند و این دستگاه الکترونیکی را برای خود خریداری می‌کنند.
 
به گزارش فارس به نقل از بی‌جی‌آر،‌ بعضی کارشناسان ادعا می‌کنند که چون این روزها غالب مردم گوشی هوشمند دارند، از سرعت فروش این محصول کاسته شده است. در حالی که این مسئله می‌تواند درست باشد، توجه به تعداد گوشی هوشمندی که هم‌اکنون در حال فروش است جالب به نظر می‌رسد.
 
مرکز تحقیقاتی comScore بر اساس مطالعه تازه خود به این نتیجه رسیده است که هم‌اکنون ۹۸ میلیون آمریکایی که بیشتر از ۱۳ سال دارند هنوز از گوشی هوشمند استفاده نمی‌کنند. این رقم معادل ۴۱ درصد مشترکان تلفن‌همراه در آمریکا است.
 
در گزارش نهایی مربوط به بررسی یاد شده، آمده است که طی سه ماه قبل از می ۲۰۲۲ حدود ۲٫۵ میلیون بیشتر از تعداد اشخاصی که فصل قبل از آپریل امسال سراغ گوشی هوشمند رفتند،‌ این دستگاه را برای اولین بار خریداری کردند.
 
کارشناسان بر این اساس اعلام کرده‌اند که در هر هفته بیش از ۵۸۳ هزار نفر در آمریکا برای اولین بار سراغ گوشی هوشمند می‌روند و این دستگاه الکترونیکی را برای خود خریداری می‌کنند.
 
لازم به ذکر است که طی ۴۱ ماه قبل میانگین تعداد اشخاصی که در هر هفته گوشی هوشمند می‌خرند ۵۲۷ هزار نفر اعلام شده بود که هم‌اکنون رقم یاد شده افزایش قابل ملاحظه یافته است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.