هفته‌ پنجم لیگ برتر کشتی آزاد/ ماهان به دنبال انتقام از داماش

۲۸م آذر ،

IMG_6851.jpg

هفته‌ پنجم لیگ برتر کشتی آزاد ایران (جام ولایت) فردا شب (پنجشنبه) با برگزاری چهار دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مسابقات و از گروه اول تیم‌های سایپای شمال و ثامن الحجج (ع) در تنکابن و پرسپولیس و صدرای زیرآب در جویبار به مصاف هم خواهند رفت.

همچنین از گروه دو تیم‌ فولاد ماهان اصفهان با داماش بابل در اصفهان و گاز مازندران با تیم شهدای ساری در ساری با هم دیدار می‌کنند.

سایپای شمال (تنکابن) – موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار

دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که ثامن با سرمربیگری محسن کاوه و حضور ملی‌پوشانی مثل حسن رحیمی، مهدی تقوی و کشتی‌گیر گرجستانی خود (خوتیا شویلی) با شش امتیاز در صدر گروه اول قرار گرفته و سایپا با دو پیروزی و چهار امتیاز رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس برای صعود از این گروه دارد.

**‌پرسپولیس جویبار – صداری زیر آب

این مسابقه در حالی در جویبار برگزار می‌شود که طی هفته‌ قبل صحبت‌هایی مبنی بر انصراف تیم صدرا از حضور در لیگ به خاطر اعتراض به داوری وجود داشت، اما مسئولان صدرا صلاح دیدند که از این کار صرف نظر کنند.

در دیگر سو پرسپولیس جویبار با سرمربی‌گری غلامرضا محمدی هم تلاش می‌کند تا شکست هفته‌ قبل خود مقابل ثامن را جبران کند تا هزینه بسیاری که برای این تیم انجام شده به هدر نرود.

** فولاد ماهان اصفهان – داماش بابل

حساس‌ترین مسابقه این هفته‌ در اصفهان بین دو تیم مدعی گروه دوم برگزار می‌شود. شاگردان امیر توکلیان که مسابقه رفت را در بابل به حریف واگذار کرده‌اند می‌خواهند در اصفهان انتقام بگیرند و تیم داماش هم که دیدار معوقه دوشنبه خود مقابل شهدای ساری را بدون انجام مسابقه هفت بر صفر برده، می‌خواهد با پیروزی در این مسابقه خیال خود را از صعود به مرحله نیمه نهایی راحت کند.

** گاز مازندران – شهدای ساری

در دیگر دیدار گروه دوم تیم‌های گاز مازندران و شهدای ساری در ساری به نوعی داربی این شهر را برگزار می‌کنند.

تیم گاز تاکنون هر چهار مسابقه خود را واگذار کرده و امیدی برای صعود ندارد اما شاگردان عسگری محمدیان در تیم شهدای ساری می‌خواهند با پیروزی در داربی ساری بخت خود را برای صعود از گروه دو حفظ کنند هر چند حاشیه‌های به وجود آمده برای این تیم در هفته‌ قبل ممکن است کارشان را مقابل گاز مازندران سخت کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.