هفته آموزش سال ۹۲ از شنبه ۷ اردیبهشت آغاز می گردد

۰۷اردیبهشت،

هفته آموزش سال ۹۲ از شنبه ۷ اردیبهشت آغاز می گردد

هفته آموزش سال 92 از شنبه 7 اردیبهشت آغاز می شود

هفته آموزش سال از ، هفتم اردیبهشت ماه در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور آغاز خواهد شد.

به گزارش راسخون به نقل از ایرنا ،  اولین روز از هفته آموزش امسال با عنوان «آموزش، فرهنگ و اخلاق حرفه ای» نامگذاری شده است که دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، ویژه برنامه های خود را متناسب با این نامگذاری برگزار خواهند کرد.

مراسم نمادین گشایش هفته آموزش سال ۹۲ با برپایی همایشی به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی، روز شنبه با حضور معاون آموزشی وزارت علوم، مدیران کل و دست اندرکاران حوزه آموزشی این وزارتخانه و مهمانانی از دیگر دانشگاه ها اجرا می گردد.

روزهای دوم تا ششم هفته آموزش سال ۹۲ نیز از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه ۹۲ به ترتیب، «آموزش، کیفیت و چالش ها»، «آموزش، شاگرد پروری»، «آموزش، اعتلا و ارتقای جامعه و شهروندان»، «آموزش، بنیان پژوهش» و «آموزش، روش، محتوا و برنامه» نام گرفته اند.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: برگزاری هفته آموزش به صورت سراسری و منسجم از سال قبل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور اجرایی شده و قرار است اجرای آن در سال های آینده تداوم یابد.

«حسین نادری منش» درمورد اهداف برگزاری هفته آموزش گفت: همانگونه که آموزش عالی به عنوان موتور محرکه پیشرفت یک کشور به شمار می آید، آموزش نیز این نقش را در عرصه آموزش عالی ایفا می کند و لزوم جلب توجه بیشتر به مقوله آموزش و ارتقای آن، یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این هفته محسوب می گردد.

وی، بازخوانی و بازبینی تحولات در عرصه آموزش، گرامیداشت سرآمدان عرصه آموزش و استادان دانشگاه، حفظ پیوستار آموزش به صورت عام از آموزش و پرورش و مهارت های عمومی تا سطح آموزش عالی و تعامل بیشتر در عرصه های آموزشی با فرهنگستان ها را از دیگر اهداف اصلی برپایی هفته آموزش در کشور عنوان کرد.

به گفته وی، در هفته آموزش سند گروه برنامه ریزی اقیانوس شناسی و علوم دریایی رونمایی و همایش بازنگری سرفصل ها و محتواهای درسی دانشگاه ها برگزار می گردد.

/۱۱۰/


اخبار راسخون / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.