هفته آینده، دور جدید فروش وانت کارا دربورس کالا

بهمن موتور وانت کارا را در ۲۳ خرداد ماه به فروش می‌رساند. بر اساس تصمیم اخیر این شرکت، وانت کارا تک کابین ۲۰۰۰cc و وانت دو کابین ۲۰۰۰cc با روش بورس کالا فروخته می‌شود.

هفته آینده، دور جدید فروش وانت کارا دربورس کالا

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از گروه بهمن، بهمن موتور وانت کارا را در ۲۳ خرداد ماه به فروش می‌رساند. بر اساس تصمیم اخیر این شرکت، وانت کارا تک کابین ۲۰۰۰cc و وانت دو کابین ۲۰۰۰cc با روش بورس کالا فروخته می‌شود.

در این نوبت از فروش، قیمت پایه وانت کارا تک کابین ۴۰۷ میلیون تومان و قیمت پایه وانت کارا دو کابین ۴۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده و میزان پیش پرداخت نیز ۵۰ درصد قیمت پایه است.

خریداران برای انجام این معامله باید دارای کد بورسی داشته باشند که دریافت کد بورسی منوط به انجام مراحل قانونی آن در سامانه سجام و کارگزاری‌های مجاز است.

وانت کارا با فرمان هیدرولیک مجهز به پیشرانه; ۲ لیتری با سطح آلایندگی یور و۵ امکان تحمل وزن باری معادل ۱۰۰۰ کیلوگرم را فراهم می‌کند. این وانت از موتور ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ انژکتور بهره می‌برد.

بهمن موتور این وانت را با سیستم ترمز جلوی دیسکی و عقب کاسه‌ای با بهره گیری از تکنولوژی ترمز ABS+ EBD تولید می‌شود.

وانت کارا دارای ایربگ به جهت ایمنی راننده و استفاده از سیستم ضد سرقت ایموبلایزر در کنار سیستم تهویه مطبوع، وانتی ایمن و راحت برای راننده و سرنشین آن است.

انتهای پیام/


پلاس
خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.