هفته بیست و هفتم لیگ بر‌تر؛ نفت انتحاری مقابل استقلال، پیش بازی تراکتور آسیایی

۰۲م اسفند ،

هفته بیست و هفتم لیگ بر‌تر؛ نفت انتحاری مقابل استقلال، پیش بازی تراکتور آسیایی

اخبار لیگ برتر ایران : فوتبال آنلاین : بازیهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر با انجام ۳ دیدار در روز پنج شنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبال آنلاین بازیهای هفته بیست و هفتم در روزهای پنج شنبه و جمعه و شنبه برگزار می شود. در اولین روز این دیدارها سه تیم بالای جدولی رو در روی حریفانشان قرار خواهند گرفت.

تراکتور سازی – فجر سپاسی؛ زهر چشم از الجزیره با فجر

در یکی از بازیهای هفته بیست و  هفتم تراکتور سازی ۴۹ امتیازی که با اختلاف ۳ امتیاز از استقلال در رده دوم جدول قرار دارد به مصاف فجر سپاسی که با ۳۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد خواهد رفت . این دیدار در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

تراکتور سازی با توجه به بازی آسیایی که در هفته آینده مقابل الجزیره امارات پیش رو دارد برای کسب انگیزه به این برد نیاز دارد. در این دیدار امکان دارد تونی اولیویرا از نفرات اصلی خود استفاده نکند تا یک استراحت برای بازی های آسیایی داشته باشند . فجر سپاسی با توجه به اینکه در این فصل عملکرد متوسطی داشته است برای تغییر دادن جایگاه خود و جبران شکست سنگین بازی قبل مقابل استقلال به ورزشگاه یادگار امام تبریز خواهد رفت . البته قبل از این دیدار حاشیه هایی در خصوص تبانی بازیکنان فجر در بازی قبل بین مدیران دو تیم به وجود آمد و مسئولان تراکتور از این قضیه اظهار نگرانی کرده اند.

باید دید آیا شاگردان یاوری می توانند تراکتوری ها را از کورس قهرمانی خارج کنند یا خیر؟

قضاوت این دیدار بر عهده تورج حق وردی است.

سپاهان – ملوان بندر انزلی؛ قوی ها سپید مهمان زرد پوشان اصفهانی

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال سپاهان رده سومی میزبان ملوان رده هشتمی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان خواهد بود. این دیدار ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

سپاهان اصفهان با توجه به شکست در بازی قبل مقابل پرسپولیس، اندکی از بالای جدول فاصله گرفته است و با پیروزی در این دیدار می تواند اختلاف امتیازات را کسر کند.با توجه به بازیهای آسیایی که در هفته آینده خواهد داشت برد در این دیدار می تواند انگیزه ای مثبت برایشان شود. در طرف دیگر ملوان بندر انزلی نیز با انگیزه پیروزی و کسب ۳ امتیاز کم کردن اختلاف امتیازات به فولاد شهر خواهد رفت. البته ملوان نیز در هفته پیش با حواشی مثل رفتن و بازگشت احمدزاده از ملوان درگیر بود و باید دید این حواشی تأثیری در روند بازیشان گذاشته است یا خیر؟

قضاوت دیدار :محسن قهرمانی

استقلال – نفت آبادان؛ تقابل صدر و قعر جدول

در آخرین دیدار روز پنج شنبه استقلال صدرنشین در ورزشگاه آزادی میزبان نفت آبادان قعرنشین خواهد بود. این دیدار به دلیل مسابقات جام جهانی کشتی با تأخیر در ساعت ۰۰ :‌۱۹ برگزار خواهد شد. این بازی می تواند یکی از بازی های جذاب این هفته باشد . زیرا هر دو تیم از انگیزه بالایی برای پیروزی برخوردار می باشند.

استقلال با توجه به نزدیک شدن امتیازات تیم های سپاهان و تراکتور و بازی های آسیایی که هفته آینده در پیش دارد انگیزه بالایی برای پیروزی خواهد داشت. شاگردان قلعه نوعی با توجه به آمار گل های زده و خورده عملکرد خوبی در خط حمله و دفاع از خود نشان داده اند و بازیکنان تازه واردشان نیز نمایش خوبی داشته اند.آن ها در بازی مقابل فجر توانستند پیروزی پرگلی را نیز کسب کند.در طرف دیگر صنعت نفت آبادان با توجه به جایگاه بدی که در جدول دارد ، چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت و حتی تغییرات کادر فنی و آمدن سرمربی بومی نیز به این تیم کمکی نکرده است. نفت آبادان تا این جای فصل بدترین عملکرد را چه در خط دفاعی ، چه در خط حمله داشته اند و کمترین آمار گل زده با ۲۵ گل و بیشترین گل خورده با ۴۵ گل را در کارنامه خود ثبت کرده اند. اما استقلال نمی تواند نفت را دست کم بگیرد زیرا تیم های پایین جدولی همیشه در مقابل تیم های بالای جدولی و اسم دار با انگیزه و خوب کار کرده اند.

قضاوت دیدار: علی رضا فغانی

برای آغاز مراحل ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

برای نصب تولبار اینجا را کلیک کنید.

برای ملاحظه جدول کامل لیگ اینجا را کلیک کنید.

 

 


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.