هفته نامه خودرو امروز جوایز خودرو ایران را بنیان می نهد

۰۶م اسفند ،

پس از موفقیت جایزه دوسالانه ایتا

هفته نامه خودرو امروز جوایز خودرو ایران را بنیان می نهد

پس از برگزاری دو دوره موفق جوایز فناوری ایران (ایتا) و در آستانه برگزاری سومین دوره از سوی هفته نامه عصر ارتباط سال آینده هفته نامه خودرو امروز نیز جوایز خودرو ایران را بر اساس این الگوی موفق طراحی و اجرا خواهد کرد.

شهرام فرمانی مدیرمسوول هفته نامه خودرو امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی« عصر خودرو» ضمن اعلام این مطلب افزود : همه‌ ساله نهادها و مراکز گوناگونی در جهان اقدام به انتخاب برترین تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان محصولات مختلف در  سطح ملی و جهانی می کنند.فرمانی افزود: بازار خودرو ایران طی سال های قبل  وارد مرحله تازهی از حضور برند های  متنوع آسیایی و اروپایی شده که فرصت مناسبی برای  انتخاب برترین ها در بخش های مختلف این صنعت را فراهم آورده است.

مدیرمسوول هفته نامه خودرو امروز خاطر نشان کرد: شایسته سالاری و انتخاب عمومی فرصت رقابت برای فعالان این حوزه را به شدت بالا خواهد برد و مصرف کنندگان فارغ از هر گونه اجحافی خواهند توانست با نظر خود برترین های این حوزه را انتخاب کنند.

فرمانی شکل گیری جوایز خودرو ایران  را تلاش برای انتخاب بهترین ها در راستای توسعه و شتاب خدمت بیشتر به مصرف کنندگان اعلام کرد.

وی اعلام جزئیات و تاریخ برگزاری اولین دوره جشنواره  جوایز خودرو ایران و چگونگی برگزاری آن را به  هفته های آینده موکول کرد که از سوی روابط عمومی جشنواره به اطلاع فعالان این حوزه و نیز عموم علاقمندان  خواهد رسید

شنبه ۵ اسفند   ۲۳:۱۱

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.