هفته هنر کردستان در فرهنگسرای نیاوران

سه شنبه ۳۰ خرداد – ۱۱:۲۲:۲۳ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- هفته هنر استان کردستان با حضور شخصیت های برجسته و هنرمندان توانمند این استان در نخستین هفته تیرماه سال در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، برگزاری هفته های هنر استان ها با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۸۹ آغاز گردید و در سال ۱۳۹۰ هفته های هنری ۹ استان کشور با استقبال قابل توجه علاقمندان در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد.
در آغاز تابستان سال نخستین هفته هنر با حضور هنرمندان توانمند استان کردستان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
هفته هنر استان کردستان روز شنبه سوم تیر گشایش خواهد یافت و برنامه های هنری این هفته شامل بر اجرای نمایش های صحنه ای منتخب و برگزیده استان ، نمایش خیابانی ، برنامه های آیینی و سنتی ، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و کنسرت های موسیقی تا روز هفتم تیر دنبال می شود. علاقمندان همچنین در حاشیه برگزاری این هفته هنر می توانند از نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان کردستان نیز بازدید به عمل آورند.
هفته هنر استان کردستان با همکاری و حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در فرهنگسرای نیاوران واقع در شمال شرق تهران برگزار خواهد شد.
گفتنی است پیش از این و در سال ۱۳۹۰ هفته های هنری استان های سمنان، یزد ، لرستان، کرمانشاه، ایلام ، فارس ، همدان ، قم و مرکزی در فرهنگسرای نیاوران برگزار گردیده بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۹۱۱۲۲۲۳۲۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.