هفت عضو تازه هیئت مدیره همراه اول فردا مشخص میشوند

۳۱فروردین۱۳،

 

سومین مجمع سالانه شرکت همراه اول فردا برگزار می‌شود، همچنین ۷ عضو هیئت مدیره شرکت انتخاب می‌شوند و قرار است سود سهامداران روز بعد از مجمع پرداخت شود.
 
به گزارش فارس شرکت همراه اول از ۲۸ آذر ۸۹ وارد فرابورس شده و اولین مجمع سالانه بعد از حضور در فرابورس را ۶ اردیبهشت سال ۹۰ با تقسیم ۵۰۰ تومانی سود برای هر سهم برگزار کرد.
 
صبح فردا (یکشنبه یکم اردیبهشت ماه) نیز سومین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول تشکیل خواهد شد، تا زمینه تشکیل مجمع شرکت مخابرات ایران (سهامدار اصلی همراه اول) در اردیبهشت فراهم شود.
 
در این مجمع که در محل مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد، سهامداران حقوقی و حقیقی بعد از استماع گزارش‌های عملکرد هیئت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند و حسابرس مستقل و بازرس و همچنین تصویب صورت‌های مالی عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ، در مورد تقسیم سود محقق شده سال ۹۱ تصمیم‌گیری می‌کنند.
 
همچنین در این جلسه ۷ عضو هیات مدیره انتخاب خواهند شد.
 
بر اساس اطلاعیه رسمی هیأت مدیره این شرکت، سود تمامی سهامداران حقیقی و حقوقی روز دوم اردیبهشت ماه سال ۹۲ و یک روز پس از برگزاری مجمع عمومی سالیانه و از طریق مراجعه حضوری به شعب بانک ملت پرداخت می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.