هلاکت دهها فرد مسلح در ۷ عملیات بزرگ ارتش در حلب/ آزادی ۱۴ نفر از چنگال تروریستها

به گزارش خبرگزاری مهر، تلویزیون سوریه از کشته شدن دهها تروریست در هفت عملیات گسترده ارتش این کشور در حلب خبر داد.

بر اساس این گزارش، یک واحد از نیروهای ارتش سوریه با تروریستها درمنطقه سیف الدوله حلب درگیر شدند و شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساندند.

همچنین نیروهای ارتش در یک عملیات گسترده دیگر در نزدیک مدرسه های الجهاد و عبدالکریم النجار و سالن آتن در المیسر حلب، تلفات سنگینی به تروریستها وارد کردند و در عملیات گسترده دیگر، شمار زیادی از تروریستها در منطقه اشارات سیف الدوله و الانصاری به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر در عملیات دیگر نیروهای ارتش در نزدیک مدارس الانذارات المحدثه در هنانو و محمد صالح صباغ در پارک الباشا و مدرسه المعادی در منطقه المعادی و مدرسه التقدم العربی در محله المرجه حلب، دهها تروریست مسلح کشته و خودروهای مجهز به تیربار آنها نیز منهدم شد.

در کفرحمرا، تلاش تروریستها برای ورود به شهر حلب به سبب مقابله نیروهای ارتش با آنها ناکام ماند که در نتیجه آن، چندین خودرو مجهز به تیربار آنها منهدم شد.

در بازار الخابیه در باب النصر القدیم حلب، یک واحد از نیروهای مسلح سوریه با تروریستها درگیر شدند که به هلاکت شماری از آنها منجر شد.

خودزنی تروریستها

خبر دیگر اینکه شش تروریست بر اثر انفجار یک موشک که آنها برای شلیک از میدان العرقوب حلب، در حال آماده کردن آن بودند، کشته شدند.

شکست مجدد تروریستها در ورود به سوریه

شبکه ماهواره ای الدنیا هم گزارش داد نیروهای مسلح، تلفات سنگینی به یک گروه تروریستی که برای ورود به سوریه از خاک لبنان در موقعیت روستای المشیرفه در تلکلخ تلاش می کردند، تلفات سنگینی وارد کردند و بقیه تروریستها به داخل لبنان گریختند.

این رسانه همچنین گزارش داد نیروهای مسلح به تعقیب اعضای یک گروه تروریستی در نزدیک روستای حالات در حومه تلکلخ پرداختند که طی آن دو تروریست کشته و یک تروریست دیگر دستگیر شد.

آزادی ۱۴ نفر از چنگال تروریستها

تلویزیون سوریه نیز در خبری فوری گزارش داد نیروهای امنیتی توانستند ۱۴ نفر از جمله چند زن و کودک را از چنگال آدم ربایان تروریست در منطقه اورم استان حلب آزاد کنند و شماری از تروریستها را نیز به هلاکت برسانند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.