هلاکت شماری از تروریست ها در ریف و حلب

۳۰م دیماه ،


به گزارش واحد مرکزی خبر، شبکه تلویزیونی العالم از حمله ارتش سوریه به مقرهای جبهه النصره وابسته به سازمان القاعده در محله «المعادی» و الشیخ سعید در شهر حلب خبر داد.

در این حمله شماری از اعضای این جبهه کشته یا زخمی شدند.

ارتش این کشور همچنین به مقر این جبهه در منطقه قبتان الجبل در ریف دمشق حمله کرد که بر اثر آن نیز شمار بسیاری از تروریست ها کشته یا زخمی شدند.

این در حالی است که سازمانهای امنیتی قطر و ترکیه صدها نفر از مزدوران خارجی را که از گروههای تروریستی در سوریه جدا شدند و در حال فرار از این کشور و بازگشت به کشورهای خود بودند، دستگیر کرده اند.

باندهای مسلح تروریست نیز تعدادی از این مزدوران را هنگام فرار کشته و در گورهای جمعی دفن کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اینترنتی المنار فلسطین ، منابع آگاه ترک گفتند سازمانهای امنیتی ترکیه صدها نفر از مزدوران فراری از گروههای تروریستی را که با پشتیبانی مالی اعراب خلیج فارس و مشخصا قطر به ریختن خون سوریها ادامه می دهند تا به اسرائیل و آمریکا خدمت کنند، دستگیر کرده اند.

این منابع گفتند مزدورانی که نیروهای امنیتی ترکیه آنها را هنگام فرار از سوریه در تلاش برای بازگشت به کشورهایشان دستگیر کرده در ترکیه بازداشت شده اند. این اشخاص پس از آنکه فریب خوردند و در اردوگاههای تروریستها در مرزها با ترکیه آموزش دیده بودند به سوریه فرستاده شده بودند .

به گفته این منابع ، شمار دیگری از مزدورانی که از سوریه در حال فرار بودند و دستگیر شده اند به دست باندهای مسلح کشته شدند و اجساد آنها نیز در گورهای جمعی که برای این منظور آماده شده است، دفن شده اند.

این منابع فاش کردند در زندانهای قطر و ترکیه تعداد بسیاری از بستگان این مزدوران که برای آگاهی از وضع فرزندانشان به این دو کشور سفر کرده بودند، زندانی شده اند . بستگان این اشخاص از دوحه و آنکارا خواسته بودند مکان حضور فرزندانشان را اعلام کنند تا به کشورشان بازگردانده شوند .

بستگان این اشخاص قطر و ترکیه را به تهدید فرزندانشان و فریب آنها و اعزام به سوریه برای ارتکاب جنایات هولناک علیه سوریها با هدف خدمت به دشمنان امت متهم کرده اند.

۳۲ کشته درانفجار تروریستی شهر  السلامیه سوریه

بر اثر انفجار خودرو بمب گذاری شده در شهر السلامیه استان حماه تاکنون سی و دو نفر کشته شدند.

شبکه تلویزیونی سوریه، بر اثر این انفجار دیروز دهها شهروند بی گناه نیز زخمی شدند و بیمارستان شهر السلامیه تخریب و تعطیل شد.

وزارت امور خارجه سوریه از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواسته است اقدامات تروریستی را در خاک سوریه و در هر مکان دیگری در جهان محکوم کند.

وزارت امور خارجه سوریه در نامه خود تاکید کرد، انفجار تروریستی در شهر السلامیه به منظور انتقام گرفتن از ساکنان این شهر صورت گرفت که تروریسم را طرد کردند و در مقابل آن ایستادند و بر حفظ امنیت شهرشان و دارایی هایشان و جان فرزندانشان تاکید کردند.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.