هماهنگی شبکه های وهابی و ضد انقلاب

شبکه های وهابی که کمر به نابودی شیعه و ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل تسنن بسته اند، بر خلاف ادعاهای مسئولانش، از یک مدیریت هماهنگ و واحد بهرمند می باشند. و مثل همیشه در این روزها به طرح یک موضوع واحد و کاملا دروغ بر علیه شیعه، پرداخته اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، همانگونه که در خبر های پیشین این سرویس به آن پرداخته شد، شبکه های وهابی که کمر به نابودی شیعه و نظام اسلامی ایران بسته اند بر خلاف ادعا ها مسئولینشان، از یک مدیریت هماهنگ و واحد بهره می برند. در این روزها مثل همیشه، به طرز بسیار مرموزی به طرح یک موضوع واحد  علیه تشیع که کاملا دروغ و غیر منطقی نیز می باشد، پرداخته اند.در همین راستا تقریبا تمامی شبکه های وهابی هرکدام به نوعی به تخریب اصول عقاید شیعه پرداخته و آن را اصول کفر آمیز خواندند.

 

حسینی کارشناس شبکه وهابی کلمه در اظهاراتی که نشان از بدور بودن از هر گونه عقل و منطقی می باشد،گفت: «در اعتقاد شیعه باید عقلا خداوند را شناخت در حالی که در قرآن چنین نیامده است و پیامبران نیز از مردم این درخواست را نمی کردند که خداوند را بشناسید بلکه مردم خداوند را می شناختند و عبادت هم می کردند و حتی ملحدین خداوند را می شناختند.»

 

طاها دلیمی  کارشناس عرب زبان شبکه وهابی کلمه نیز تصریح کرد: «من به صراحت اعلام می کنم و قسم می خورم که دین شیعیان بر کفر بنا شده است و شما را از آتش جهنم می ترسانم همه شما به آتش داخل خواهید شد و چه بد عاقبتی است و دین شما بر متشابهت در قرآن، و شبهاتی که ساخته و پرداخته ذهن است بنا شده است.

 

ترشابی کارشناس شبکه وهابی این شبکه با ابراز خوشحالی از اظهارات سخیف دلیمی گفت: «من فکر می کنم استاد دکتر طاها دلیمی دیروز در واقع شیعیان را ضربه فنی کردند برای این که یک مساله بسیار ریشه دار و اصیل مطرح کردند.»

 

و آن این بود که اصول اعتقادی ما باید بر اساس قرآن ثابت گردد  و در قرآن نیز آن اصول باید شفاف و صریح  بیان شده باشد و اعتقادات شیعه تکیه بر اصل امامت دارد و اصل امامت هیچ گونه ثبوتی در قرآن ندارد.»

 

گفتنی است که شبکه وهابی نور هم به این قضیه پرداخته و اصول اعتقادات تشیع را به اصطلاح خودش زیر سوال برد .

 

سوالی که اینجا مطرح می شود این است: چگونه همه شبکه های وهابی حتی در بسیار از موارد شبکه های غیر دینی ماهواره ای ضد انقلاب و سلطنت طلب نیز هماهنگ و در یک برهه زمانی خاص بر یک مطلب علیه تشیع و نظام جمهوری اسلامی ایران می پردازند.؟ اینجا است که به خوبی می توان دست های پشت پرده صهیونیسم و غرب را دید که به صورت هماهنگ برای شبکه های ماهواره ای فرهنگی و سیاسی و دینی برنامه ریزی می کند و در واقع این شبکه ها مکمل و پوششش دهنده یک دیگر هستند.

 

لازم به یاد آوری است که همه این شبهات مطرح شده در این خبر قبلا پاسخ داده شده است ولی به این جمله بسنده می کنیم که شیعه معتقد است برای کسانی که خارج از دین اسلام هستند باید در ابتدا از ادلیه عقلی برای اثبات خداوند استفاده کنیم و ادله قرآنی و روایی هم مکمل این ادله عقلی می باشد و در واقع ما باید برون دینی به این قضیه نگاه کنیم نه درون دینی.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.