هماهنگی کامل اپوزیسیون با رادیوفردا

همزمان با برگزاری اجلاس عدم تعهد ها اپوزیسیون با حمایت کامل غرب در صدد است تا با جوسازی مجدد روی موضوع حصر سران فتنه فضای سیاسی و رسانه ای این اجلاس مهم را تحت الشعاع قرار دهد و در این راستا شواهد نشان می دهد که در هماهنگی کامل با اپوزیسیون به سر می برد .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از رادیو دیروز ، در حالی که اجلاس عدم تعهد ها به نحو احسن و به طرز قابل تحسینی از سوی کشورمان دنبال می شود ولیکن تلاش ها برای به حاشیه بردن و تحت الشعاع قرار دادن فضای مثبت این اجلاس از سوی اپوزیسیون و رسانه هایی همچون رادیوفردا ادامه دارد .
در همین راستا شواهد حاکی از آن است که رادیوفردا و اپوزیسیون بار دیگر در هماهنگی کامل به سر می برند . به عنوان مثال در روزهای اخیر رادیوفردا بار دیگر موضوع سران فتنه و حصر خانگی آن ها و نیز سلامت جسمانی آنان را مورد تاکید و برجسته سازی خبری قرار داده است و این در حالیست که اپوزیسیون داخلی و خارجی هم در این روز های برگزاری اجلاس به شدت روی این موضوع مانور می دهد و حتی برای آسیب زدن به روند خوب برگزاری این اجلاس نامه نگاری هایی هم با دبیر کل سازملل متحد صورت گرفته است و برای ملاقات با سران فتنه درخواست هایی داده شده است .
این هماهنگی به قدری آشکار است که هر کس اندکی اخبار اپوزیسیون و رادیوفردا را دنبال نماید به وضوح شاهد این هماهنگی خواهد شد که نشان دهنده ی ریشه ی اصلی و منشا مشترک اخبار رادیوفردا و اقدامات اپوزیسیون هم هست !
گفتنیست به دنبال حوادث انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و اغتشاشات تهران و برخی شهرهای دیگر به تدریج ماهیت اصلی فتننه که همان براندازی بود و نیز ماهیت سران فتنه خصوصا پس از عاشورای همان سال برای مردم روشن شد و در حماسه ی ۹ دی میلیون ها تن از مردم ایران با حضور در خیابان ها خواستار برخورد قاطع نظام با سران فتنه شدند .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.