همایش ۲۲ بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد/ مسئولان متحد باشند

۲۳ام بهمن ،

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران علی‌رغم همه تحریم‌های اقتصادی،‌ سیاسی و هجمه‌های سنگین تبلیغاتی استکبار نشان دادند که همچنان به آرمان‌های امام(ره) و شهدا پایبندند.

مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق با امام(ره)، نظام و رهبری بود، گفت: آنچه که تا کنون سبب شده ملت ایران بتواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند اتحاد و همدلی در سایه ولایت فقیه و تبعیت از ایشان بوده است.

وی در ادامه افزود: در طول تاریخ انقلاب، دشمنان همواره سعی داشتند تا با دسیسه‌‌چینی سبب اختلاف در کشور شوند که همایش عظیم و ملی ۲۲ بهمن به آنان نشان داد که ملت ایران علی‌رغم همه تحریم‌های اقتصادی،‌ سیاسی و هجمه‌های سنگین تبلیغاتی استکبار همچنان به آرمان‌های امام(ره) و شهدا پایبندند و همه ترفندهای دشمنان را ناکام می‌گذارند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه مسئولان باید در صیانت از آرمان‌های انقلاب اتحاد و همدلی خود را در برابر دشمنان حفظ کنند، گفت: همانگونه که مردم در برابر دشمنان ید واحدی می باشند مسئولان نیز باید همانند ملت در برابر دشمنان متحد و منسجم باشند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.