همایون ارشادی در فیلم ترور «بن لادن»

جام جم آنلاین: همایون ارشادی بازیگر مطرح ایرانی در فیلم سینمایی۳۰دقیقه بامداد، ساخته کاترین بیگلو درباره ماجرای ترور اسامه بن‌لادن بازی کرده است.

به گزارش ایسنا، اگر هیچ خبری از حضور این بازیگر ایرانی در پروژه سینمایی کاترین بیگلو درباره ترور اسامه بن‌لادن منتشر نشده بود، اما انتشار یکی از تبلیغ‌های این فیلم نشان می‌دهد که همایون ارشادی، بازیگر مطرح سینمای ایران در بخش‌هایی از این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

این در حالی است که سایت مرجع آی ام دی بی و سایت رسمی ۳۰ دقیقه بامداد هم در بخش بازیگران این پروژه هیچ اشاره‌ای به نام همایون ارشادی نکرده و به همین دلیل به نظر می‌رسد نقش وی در این فیلم بسیار کوتاه بوده است.

او در بخشی از این تبلیغ جمله «شما هیچوقت اون رو پیدا نمی‌کنید» را به زبان انگلیسی بیان می‌کند و در ادامه هم صدای او را در بخش کوتاهی از ویدئوی منتشر شده می‌توان شنید. همایون ارشادی پیش از این در فیلم «آگورا Agora» در نقش آسپاسیوس نیز بازی کرده بود.

۳۰ دقیقه بامداد قرار است دوازدهم دسامبر امسال (بیست‌ و نهم آذرماه) در سینماهای جهان روی پرده برود.

کاترین بیگلو، شصت ساله، کارگردان معروف هالیوود و همسر سابق «جیمز کامرون» است که از «قفسه درد» به عنوان موفق‌ترین و درخشان‌ترین فیلم کارنامه‌ او نام برده می‌شود که به شرایط حاکم بر سربازان آمریکایی در عراق جنگ‌زده پرداخته است.


jamejamonline.ir – 22 –
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.