همایشی در تهران با حضور اقوام ایرانی/ یونسی: هاشمی از روحانی حمایت می‌کند

۲۱فروردین۱۳،

سید صادق روحانی: صبح امروز در مراسمی که با حضور حامیان حسن روحانی از قومیت‌های مختلف کشور در تالار آدینه برگزار شد وی رسما حضور خود را در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در قامت یک نامزد انتخاباتی اعلام کرد.

بسیاری از شرکت کنندگان در این مراسم از نقاط مختلف کشور به تهران آمده بودند. این را می‌شد از پوشش بسیار‌هایشان ملاحظه کرد. نماینده بخش‌های مختلف ستاد این نامزد انتخاباتی در این برنامه سخنرانی کردند روحانیون، زنان ، نماینده حزب اعتدال و توسعه که سخنگوی ستاد هم بود و بعضی دیگر.

 

حسن روحانی هم در این همایش اولین سخنرانی انتخاباتی خود را ارائه کرد( ایــنــجــا).تنها این نماینده ستاد جوانان و دانشجویان حامی روحانی بود که نماینده‌ای که سخنرانی کند نداشت. در عوض این ستاد نشریه‌ای تحت عنوان سرو و با شعار« تنها سرو می‌داند که در زمستان چه قبل‌است» را برای برنامه امروز آماده کرده بود.

یونسی:هاشمی از روحانی حمایت می‌کند

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام یونسی وزیر اطلاعات در دولت خاتمی از استقبال مردم از حسن روحانی در صورت معرفی صحیح وی گفت و افزود: آقای دکتر روحانی واجد شرایط و ویژگی‌هایی است که اگر مردم مطلع بشوند قطعا آرای مردم را به سمت ایشان جذب خواهد کرد، همانطور که خواص را جذب کرده است. در حال حاضر احزاب، خواص و شخصیت‌های معتدل، کارشناسان، تکنوکرات‌ها و دانشمندان بسیاری جذب آقای روحانی شده‌اند. این در حالی است که تا امروز آقای روحانی رسما اعلام کاندیداتوری نکرده است اما آوازه حضور ایشان سبب شده که استقبال فراوانی در اقشار خواص صورت بگیرد و من مطمئن هستم که این خواص می باشند که این اراده را به مردم منتقل می‌کنند و مردم را جذب می‌کنند و این هم کم کم آغاز شده است. من مطمئن هستم و خبرهای دارم که اقوام و عشایر در حال جذب می باشند. من امیدوارم یک بار دیگر مانند سال ۷۶ حماسه دومی خلق بشود.

یونسی همچنین دربارهٔ احتمال نامزدی هاشمی رفسنجانی گفت: آقای هاشمی همین امروز اعلام کردند که نمی‌آیند. امروز تیتر روزنامه ها بود که من مشاور نظام می‌مانم، این معنایش این است که ایشان نمی‌خواهند تصدی مسئولیت اجرایی را به عهده بگیرند و می خواهند به عنوان مشاور جمهوری اسلامی و مشاور رهبری و مشاور مدیران ارشد نظام مانند ریاست جمهوری نقش خواهند آفرید. همیشه آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش کلیدی در حل مشکلات اساسی کشور داشته است و یکی هم همین انتخابات است. آقای هاشمی از آقای روحانی حمایت خواهند کرد.

ترکان:برنامه دولت روحانی تدوین شده است
اکبر ترکان معاون ستاد انتخاباتی روحانی نیز در گفت و گو با خبرآنلاین دربارهٔ فعالیت‌های ستاد گفت: کار را در ستاد انتخاباتی آقای دکتر روحانی آغاز کرده‌ایم. به ایشان هم به عنوان شخصی که عقل و درایت و تدبیر این کار را دارد اعتماد داریم و کوششمان را می کنیم. به بقیه نامزدهای انتخاباتی هم احترام می‌گذاریم و همه شان هم برای شخصیت های ارزشمند و محترمی می باشند.

وی همچنین گفت: اشخاصی که امروز در این مکان جمع شده اند از استان های مختلف آمده اند.کانون‌های تخصصی ستاد بعد از این نشست‌های تخصصی خواهند گذاشت. بحث‌های اقتصادی را بیشتر ما پیگیری می کنیم و آقای نوبخت که سخنگوی ستاد هم می باشند و دبیر کل حزب اعتدال و توسعه هم می باشند بحث‌های سیاسی را پیگیری خواهند کرد.برنامه دولت آقای روحانی تدوین شده است. بالاخره ایشان رئیس یک مرکز بزرگ تحقیقاتی بوده‌اند و در همه این زمینه‌های فکر شده و اندیشیده شده است.

نوبخت: طرح برنامه‌های آینده نوشته شده است
محمدباقر نوبخت سخنگوی ستاد حسن روحانی نیز گفت: هنوز ستاد رسما فعالیت خود را آغاز نکرده است چرا که تا امروز آقای روحانی اعلام حضور نکرده بودند. بعد از اینکه اشخاص حقیقی و حقوقی و تشکل‌های سیاسی از آقای روحانی دعوت داشتند ( از جمله حزب اعتدال و توسعه که بنده و همکارانم در آن حزب فعال هستیم) حرکت‌های هماهنگی بین این اشخاص و اشخاص شکل گرفت تحت یک سازمانی به عنوان ستاد مردمی و یک تقسیم مسئولیتی در این ستاد صورت گرفت و این لزوما به معنی آن ستاد رسمی آقای دکتر روحانی که بعدا معرفی خواهند کرد نیست.

وی گفت: ممکن است بعضی از دوستان در آن ستاد هم مسئولیت داشته باشند یا اساسا اشخاص دیگری آن مسئولیت را به عهده بگیرند. در چند ماه قبل هم یک سازماندهی نیروهای علاقه‌مند به آقای دکتر انجام شده و طرح و برنامه ها نوشته شده است.

(عکس ها از لیلا افشار)

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.