همایش آموزشی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در فروردین ماه برگزار می‌شود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

همایش آموزشی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دفتر مرکزی این اتحادیه با رویکرد مقاومت مقتدرانه و پیشرفت درون‌زا در فروردین ماه برگزار خواهد شد.

حسین زینعلیان قائم مقام واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در مورد عملکرد این اتحادیه در سال ۹۳ گفت: خط مشی ما در سال جدید مطابق با پیام نوروزی مقام معظم رهبری که در ابتدای سال نو بیان می‌دارند، شکل می‌گیرد و مطابق با آن رهیافت جامعه اسلامی اعلام می‌شود.  
 
وی با اعلام برگزاری همایش آموزشی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در فروردین ماه تصریح کرد: این همایش در دفتر مرکزی اتحادیه با رویکرد مقاومت مقتدرانه و پیشرفت درون‌زا برگزار خواهد شد و تاریخ دقیق آن در روزهای ابتدایی سال اعلام می‌شود.  
 
وی توضیح داد: در این همایش محصولات فرهنگی تحت غالب لوح‌های فشرده صوتی و تصویری در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد که در فاصله تعطیلات نوروزی، آن‌ها بتوانند از این بسته های آموزشی استفاده کنند.  
 
زینعلیان نسبت به رویکرد جامعه اسلامی مبنی بر بیانات رهبری گفت: اگر می‌خواهیم عملکرد قابل توجهی را در تمام تشکل‌ها و سازمان‌ها از جمله اتحادیه جامعه اسلامی ارائه دهیم باید به فرمایشات مقام معظم رهبری و نصیحت‌های حضرت امام به عنوان تذکر کلیدی و اساس جامعه اسلامی توجه داشته باشیم.  
 
قائم مقام واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در مورد شعار امسال این اتحادیه تشریح کرد: در شعار امسال ما مباحث و دیدگاه‌های مختلفی مطرح شده است و درصددیم که به یک جمع بندی کلی رسیده تا آن را برای همایش آموزشی فروردین ماه معرفی کنیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: شعار امسال ما موضوعات همه جانبه‌ای را شامل می‌شود تا در بحث پیشرفت اتحادیه انجمن اسلامی عملکرد موفقی را با امید به خدا ارائه کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.