همایش بزرگ دو همگانی و دوچرخه سواری در اسلامشهر برگزار شد

۱۸ام بهمن ،

رئیس واحد اسلامشهر دانشگاه آزاد، گفت: ایجاد شور و نشاط در بین جوانان، توجه به سلامت جامعه و ایجاد فرهنگ عمومی ورزش مهمترین اولویت در برگزاری این همایش است.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکترسعید شفائی رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در مراسم اختتامیه این همایش، ضمن تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از همکاری صمیمانه سایرادارات شهرستان همچون فرمانداری، شورای شهر، شهرداری، اداره تربیت بدنی، سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر، آموزش و پرورش و … در برگزاری هرچه مطلوب‌تر همایش بزرگ دوهمگانی و دوچرخه سواری در سطح شهرستان اسلامشهر تقدیر نمود.

وی از روند روبه رشد ورزش همگانی در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: ورزش همگانی در سال‌های اخیر از روند روبه رشدی در جامعه برخوردار بوده و خوشبختانه مورد استقبال چشمگیر بسیاری از خانواده‌ها قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، ایجاد شور و نشاط در بین جوانان، توجه به سلامت جامعه و ایجاد فرهنگ عمومی ورزش را مهمترین اولویت در برگزاری این همایش بزرگ دانست و ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه مسوولین در اولویت دهی به این مهم، خاطر نشان کرد: توجه مسوولان تربیت بدنی و دیگر دست‌اندرکاران می‌تواند این ورزش‌ها را در جامعه نهادینه کند؛ چرا که امروز خانواده‌ها با توجه به دغدغه‌های زندگی شهری و … نیازمند چنین حرکت‌هایی در عرصه ورزش می باشند.

وی در ادامه خواستار توجه ویژه به امور جوانان شد و افزود: انقلاب اسلامی ایران، از ابتدای وجود با تکیه بر نیروهای توانمند جوانان در تمامی عرصه‌های دفاعی، علمی، پژوهشی، ورزشی و … حرکت نموده و هم اکنون با گذشت سی و چهارسال از این تحول عظیم، شاهد درخشش آن درتمامی عرصه‌های جهانی هستیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.