همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور ۱۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی در بوستان جوانمردان

فروردین ۱۴۰۳

اداره تربیت بدنی منطقه ۲۲ با همکاری سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را با حضور ۱۰ هزار نفر از خانواده های بازنشستگان در بوستان جوانمردان ایران برگزار می کند.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « این همایش با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاورمردان ۸ سال جنگ تحمیلی از ساعت ۷ تا ۱۱ صبح روز جمعه ۵/۷/۹۲ در بوستان جوانمردان برگزار می گردد. همایش پیاده روی از میدان المپیک آغاز می گردد و تا ضلع شرقی بوستان جوانمردان (آمفی تئاتر منطقه ۵) ادامه خواهد داشت. در مسیر راهپیمایی غرفه های ورزشی با اجرای مسابقات ورزشی و بازیهای بومی محلی چون طناب کشی، دارت، پرش با گونی، تیر و کمان و … برپا خواهد شد. شرکت کنندگان در این همایش می توانند در جشنواره پرواز بادبادکها که در بوستان جوانمردان ایران برگزار می گردد نیز شرکت کنند. »
به همین مناسبت دریاچه شهدای خلیج فارس نیز ساعت ۱۰ صبح همان روز میزبان مسابقه رالی خانوادگی (نقشه خوانی) ویژه ایثارگران است که با مشارکت اداره تربیت بدنی منطقه و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از پارکینگ غربی این مجموعه تفریحی گردشگری آغاز می گردد و بعد از طی مسیر مشخص شده در نقشه به همین پارکینگ نیز ختم خواهد شد. گفتنی است این دوره از مسابقات به منظور ارج نهادن به مقام والای خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار می گردد و در پایان از برندگان با اهدای جوایزی تقدیر بعمل خواهد آمد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.