همایش تئاتری بچه‌های مسجد در دو بخش برگزار می‌شود

۲۹فروردین۱۳،

دبیر همایش سراسری تئاتر بچه‌های مسجد از برگزاری این جشنواره در دو بخش مقدماتی و کلی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

دبیر همایش سراسری تئاتر بچه‌های مسجد در گفتگو با هنرآنلاین گفت: ۱۰ اردیبهشت ماه جلسه‌ای را با ستاد عالی امور فرهنگی مساجد برگزار می‌کنیم و طی آن تاریخ دقیق برگزاری جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد مشخص می‌شود.

عطایی‌فر با بیان اینکه برگزاری این جشنواره حتی اگر محدود به تهران باشد، قطعی است بیان کرد: جشنواره در دو بخش مقدماتی و کلی برگزار می‌شود، در بخش مقدماتی که در اردیبهشت ماه است بحث آموزش گروه‌ها با اعزام کارشناسان انجام خواهد شد و جشنواره به صورت کلی در تابستان امسال برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۵۰ گروه آماده داریم که آمادگی خود برای حضور در جشنواره را اعلام کرده‎اند واما لازم است سیاست‌گذاری‌ها و شیوه برگزاری جشنواره با هماهنگی با ستاد امور فرهنگی مساجد مشخص شود تا حضور گروه‌ها قطعی شود.

عطایی فر تصریح کرد: برگزاری این جشنواره تنها آشتی بین فضای هنری و بچه‌های فرهنگی و هنری مساجد بوده و قصد ما اجرای اجرای نمایش‌های حرفه‌ای نیست.این همایش نیز تولیدمحور خواهد بود و در روند آن سعی خواهیم کرد با مشارکت گروه‌های علاقه‌مند از فعالان مساجد، اعضای گروه‌های بسیج مساجد و… با برگزاری کارگاه‌هایی به تولید آثار نمایشی نوعاً دینی و ارزشی بپردازیم.

به گزارش هنرآنلاین، این همایش به سبب فراهم نشدن شرایط برای برگزاری در چند تاریخ به تعویق افتاد و قرار بود تا اواخر سال قبل فراخوان آن تنظیم و اعلام شود که باز به دلایلی از جمله مسائل مالی، مجدداً به تعویق افتاد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.