همایش حمایت از بیماران ام . اس با حضور ورزشکاران و هنرمندان

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – همایش مجمع امور خیرین سلامت جامعه حمایت از بیماران ام . اس ایران با مشارکت باشگاه ورزشی هنرمندان ایران و با حضور اهالی ورزش ، هنرمندان و اصحاب رسانه و اقشار عمومی با عنوان سفیران حمایت برگزار شد .

به گزارش ممتاز و به نقل از روابط عمومی باشگاه هنرمندان،این همایش با همکاری باشگاه ورزشی هنرمندان و حضور گرم و صمیمی اهالی پیشکسوت ورزش ، هنرمندان و اصحاب رسانه و تنی چند از فعالان اقتصادی در محل ساختمان مرکزی جامعه حمایت از بیماران ام . اس ایران برگزار شد و شرکت کنندگان در همایش بصورت افتخاری در مجمع امور خیرین سلامت جامعه حمایت از بیماران ام . اس ایران به عنوان سفیران حمایت عضو شدند .
سید حسن بابائی مدیر عامل جامعه حمایت از بیماران ام . اس ایران ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه ، نکاتی از وضعیت بیماران ام . اس کشور و همچنین گزارش عملکرد اجرایی و مالی موسسه را ارائه کرده و برنامه های آتی موسسه را تشریح کرد و در ادامه مأموریت موسسه در رفع مشکلات و حمایت از بیماران ام . اس و زمینه حضور و مشارکت خیرین در عرصه های مختلف را ضروری دانست .
در این جلسه آقای حسین یاریار مدیر عامل باشگاه ورزشی هنرمندان ایران با اشاره به عملکرد قابل قبول باشگاه ، زمینه سازی مشارکت ، حضور و عضویت اعضای محترم باشگاه ورزشی هنرمندان ایران در کمک و یاری از این قبیل بیماران و اقشار آسیب دیده را جزء افتخارات این باشگاه توصیف کرد .
افرادی همچون : جعفر کاشانی – عباس انصاریفرد – سردار آجرلو – غلامحسین زمان آبادی – علی دوستی مهر – شفیع زاده – امیر مهریزی -مهدی حاج محمد – داریوش بابائیان – دکتر پرویز سیار – در این جلسه حضور داشتند .  

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.