همایش روحانیان و معین‌های حج برگزار می‌شود

مدیر جذب و سازماندهی بعثه رهبری:

حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی زمانی گفت: همایش روحانیون و معین‌های اعزامی به حج ۹۱ با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در استان تهران و قم برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی زمانی اظهار داشت: همایش روحانیون و معین‌های اعزامی به حج سال ۹۱ با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در استان تهران به تاریخ بیست‌وپنجم خردادماه و استان قم به تاریخ بیست‌وششم خرداد ماه برگزار می‌شود و با توجه به اینکه امسال فقط دو همایش ویژه روحانیون و معین‌ها در حج‌ برگزار می‌شود حضور در یکی از همایش‌های مذکور الزامی است.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، گفت: از روحانیون و معین‌هایی که برای حضور در حج امسال اعلام آمادگی کرده‌اند برای شرکت در همایش دعوت شده است و این افراد می‌توانند برای اعلام آمادگی و شرکت در همایش تهران عدد ۴۱ و برای شرکت در همایش قم عدد ۴۲ را به شماره ۳۰۰۰۷۴۳۷۱ پیامک کنند.

حجت الاسلام زمانی تاکید کرد: براساس ضوابط اعلام شده آن دسته از افرادی که در هیچ یک از همایش‌های مذکور حاضر نشوند، از اعزام به عمره در موسم آینده محروم می‌شوند و آن دسته از کسانی که اعلام آمادگی کرده اند، می‌توانند از شب قبل وارد تهران یا قم ‌شوند، چون توسط مناطق مذکور پیش بینی محل اسکان، صبحانه و ناهار شده است، شایسته است این افراد حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه بیست‌و دوم خردادماه برای شرکت در همایش تهران با شماره تلفن ۰۲۱۶۴۵۱۲۶۲۴ و برای شرکت در همایش قم با شماره تلفن ۰۲۵۱۷۷۶۰۰۷۶ و ۰۲۵۱۷۷۲۶۵۶۴ تماس و هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه همایش‌های مذکور دارای اهمیت و مطالب ارایه شده کاربردی می‌باشد، حضور و غیاب شرکت‌کنندگان ثبت شده و در اعزام‌های بعدی مد نظر خواهد بود. از این رو حضور کلیه دعوت شدگان از ابتدا تا پایان همایش الزامی می‌باشد و آن دسته از افرادی که در تاریخ‌های مذکور در سفرهای عمره یا عتبات حضور دارند جهت اعلام علت غیبت، مسأله را بصورت مکتوب به(شماره فکس ۰۲۱۶۴۵۱۲۱۶۱) مدیریت جذب و سازماندهی منعکس کنند.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، در پایان افزود: همایش استان تهران از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ پنجشنبه بیست‌وپنجم خردادماه در سازمان حج و زیارت به نشانی خیابان آزادی- نبش رودکی- برگزار می‌شود و همایش استان قم از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ جمعه بیست‌وششم خردادماه در قم ـ بلوار اصلی جمکران ـ بعد از زیرگذر سمت چپ ـ مجتمع یاوران حضرت مهدی موعد(عج) برگزار خواهد شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.