همایش روز رسانه‌های اجتماعی در ایران برگزار می‌شود

همایش «روز رسانه های اجتماعی» همزمان با سراسر جهان در ۱۰ تیرماه امسال با حضور اساتید، کارشناسان، و دانشجویان این حوزه در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایتنا از دبیرخانه این همایش، همایش «روز رسانه های اجتماعی» با هدف اصلی تبدیل علمی تهدیدهای رسانه‌های اجتماعی به فرصت‌ها برگزار می‌شود و از جمله اهداف فرعی این همایش می‌توان به ایجاد و گسترش ارتباطات واقعی در فضای آنلاین و آفلاین، تولید محتوای علمی و بومی در حوزه رسانه‌های اجتماعی، ارتباط پویا و مفید بین پژوهشگران، مردم و دانشگاه ها، ارائه جدیدترین پژوهش‌های بومی در حوزه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، اشتراک گذاری ایده‌های جدید در حوزه رسانه‌های اجتماعی، بومی سازی و بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی بر اساس فرهنگ اسلامی ایرانی اشاره کرد.

این همایش در نظر دارد ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در رسانه‌های اجتماعی نهفته است را شناسایی کند و در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فرصت‌های جدیدی را در جهت دستیابی به تحقق افق ایران ۱۴۰۴ فراهم کند.

برگزاری این همایش فرصت مناسبی است که همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی، صاحبنظران، اندیشمندان و کاربران این رسانه‌های نوین گردهم آمده و ظرفیت های این بستر را مورد مداقه قرار دهند.

گفتنی است نخستین همایش روز رسانه‌های اجتماعی ۱۰ تیرماه امسال برابر ۳۰ ژوئن ۲۰۱۲ همزمان با سراسر جهان در تهران برگزار می‌شود.

اخبار تکمیلی مربوط به فراخوان مقاله و زمان‌بندی همایش به زودی منتشر می‌شود.
 

اخبار اخبار IT

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.