همایش علمی ویژه پزشکان عمومی کشور برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدرضا نوروزی با اعلام این خبر گفت: در این همایش که از هفتم تا نهم تیر امسال در سالن اجتماعات بیمارستان میلاد تهران برگزار می شود جمعی از اساتید مجرب و برجسته علوم مختلف پزشکی به ارایه آخرین دستاوردهای حوزه علوم پزشکی و مسایل مختلف و بسیار حائز اهمیت برای پزشکان عمومی خواهند پرداخت.

وی افزود: صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی ایران در راستای اهداف و وظایف خود و با هدف ایجاد تعامل و هم اندیشی علمی بین محققان، استادان و گروههای پزشکی مربوطه ضمن شناسایی نیازهای جامعه پزشکی، با همکاری مرکز تحقیقات اعصاب و شفاء بیمارستان خاتم الانبیاء در این همایش برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.

نوروزی با بیان اینکه همایش دارای حداکثر ۲۶ امتیاز (۲۰ امتیازمدون و ۶ امتیاز غیر مدون) است، تصریح کرد: همایش علمی پزشکان عمومی سراسر کشور باهدف فراهم آوردن فرصت مناسب برای عرضه ، بحث و ارائه دستاوردها در خصوص مطالب مختلف پزشکی، ارتقای سطح دانش پزشکی، تبادل دستاوردهای جدید میان اساتید و پزشکان عمومی، تامین نیاز امتیاز بازآموزی پزشکان عمومی، مروری بر مطالب علمی گذشته برگزار خواهد شد.

مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی درباره محورهای همایش نیز اظهارداشت: بررسی مصرف منطقی داروها با رویکرد الگوسازی و فرهنگ سازی در سال تولید ملی و حمایت از تولیدات داخلی  پوست ، فشارخون ، روانپزشکی ، جراحی، عفونی، ناتوانی جنسی، تغذیه ، داخلی، نازایی وناباروری و فوریتها از مهمترین محورهای همایش است.

به گفته وی علاقمندان می توانند برای ثبت نام و شرکت در همایش به سایت Irimcs .ir مراجعه نمایند و یا با شماره  ۱-۸۸۵۸۲۳۵۰ -۰۲۱ تماس بگیرند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.