همایش ملی طلای سبز برگزار می گردد

۲ م دیماه ،

اولین همایش ملی طلای سبز ۶ تا ۸ دی ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ همایش ملی طلای سبز با هدف ارائه راهکارهای نوین بازرگانی و افزایش فروش داروهای گیاهی، افزایش تولید فرآورده های داروهای گیاهی ، نظام کیفی و تولید محصولات با کیفیت ، انتقال تکنولوژی و تولید محصولات گیاهی ، افزایش بحث صادرات و ارتباطات تولید کنندگان با مصرف کنندگان خارجی و معرفی محصولات تازه شرکت های معتبر داروهای گیاهی برگزار می گردد.  
 
بنابراین گزارش گیاهان دارویی و طب سنتی از ارزش و اهمیت خاصی در تامین بهداشت و سلامت جوامع هم به لحاظ درمان و هم از لحاظ پیشگیری برخوردار می باشند.

گرایش عمومی جوامع به استفاده از داروها و درمان های گیاهی و به طور کلی فرآورده های طبیعی به ویژه در طی سال های اخیر روبه افزایش بوده و از این طلای سبز در صنایع داروسازی، آرایشی و بهداشتی ، داروهای دام و طیور و… استفاده‌های بسیاری می گردد. بنابراین با توجه به اهمیت صنعت گیاهان دارویی همایش ملی طلای سبز با محوریت گیاهان دارویی، ارائه راهکار جهت هماهنگ سازی نیازهای صنعت، کاربرد گیاهان دارویی در فرآورده های آرایشی و بهداشتی، بررسی فناوری و دستاوردهای داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی ، بررسی جایگاه طب سنتی در کشور ، موقعیت و جایگاه گیاهان دارویی در طب تازه، ارتقای استفاده از داروهای گیاهی در جامعه پزشکی و ارایه راهکارهای توسعه صادرات در صنعت گیاهان دارویی برگزار می گردد.
 
در ادامه این گزارش آمده است که برپایی نمایشگاه عظیم جانبی، اجرای پنل های تخصصی، برپایی کارگاه آموزشی، تقدیر از پیشکسوتان صنعت داروهای گیاهی و معرفی محصولات نوین داروهای گیاهی توسط تولید کنندگان از برنامه های این همایش دو روزه است.
 
در پایان این گزارش آمده است، بازدید از نمایشگاه جانبی این همایش در روز جمعه برای علاقه مندان آزاد است هم چنین علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۸۳۳۵۲ تماس حاصل نمایند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.