همایون شجریان: ”دایی وانیا” نمایشی تفکر برانگیز و اندیشه‌ساز است

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

همایون شجریان، خواننده موسیقی سنتی کشورمان بعد از تماشای نمایش ˝دایی وانیا˝ تازهترین اثر نمایشی اکبر زنجان‌پور، این اثر را در زمینه بیان دغدغه‌های زندگی انسان در دنیای معاصر تاثیرگذار دانست.

به گزارش ممتاز نیوز؛ همایون شجریان گفت: نمایش “دایی وانیا” با دقت نظری که گروه اجرایی در زمینه کارگردانی و بازیگری داشتند، در من به عنوان تماشاگر کششی را ایجاد کرد که از ابتدا تا انتهای کار با اثر همراه شدم و از این حضور لذت بردم.

او افزود: این اثر نمایشی به درستی توانسته دغدغه‌های زندگی انسان‌هایی را روایت کند که تماشاگر می‌تواند با آن‌ها همذات‌پنداری کند. ضمن اینکه نمی‌توان از کارگردانی خوب و بازی تاثیرگذار استاد زنجان‌پور، که بر ارزش‌های این نمایش افزوده به راحتی عبور کرد، زیرا در کنار هم قرار گرفتن این عناصر سبب شده شاهد تماشای نمایشی تفکر برانگیز و اندیشه ساز روی صحنه تئاتر باشیم.

شجریان با اشاره به موسیقی پایانی نمایش هم خاطر نشان کرد: موسیقی بی‌نظیر پایان اثر تاثیر شگفتی بر من گذاشت و سبب شد تمام آنچه از ابتدا در وجود من در حال شکل گرفتن بود، فوران کند. شما می‌توانید احساس کنید که هر انسانی با چه احساساتی رو به رو می گردد. به هر ترتیب بسیار خوشحالم که در این اجرای نمایش حضور داشتم و این حضور برای من یک شب فراموش نشدنی بود.

نمایش “دایی وانیا” به کارگردانی اکبر زنجان‌پور تا روز ۲۷ دی ماه جاری در سالن اصلی تئاترشهر به اجرای خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.