همبستگی آموزش عالی کشور با “آمایش سرزمین”

۱۳م اسفند ،

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تدوین طرح آمایش سرزمینی، گفت: طرح آمایش سرزمینی در حوزه آموزش عالی سبب ایجاد همبستگی در همه حوزه‌ها شده است.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید عباسی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد واحد جیرفت، اظهارکرد: امروز طرح آمایش سرزمینی در حوزه آموزش عالی سبب ایجاد یک همبستگی در همه بخش‌ها چون حوزه‌های آموزشی، عمرانی و پژوهش شده است، بنابراین اگر قرار باشد چیزی توسعه یابد، باید با تعامل با سایر حوزه‌ها انجام شود.

عباسی با بیان اینکه هر واحدی برای توسعه باید هماهنگی لازم با مجموعه‌های بالادستی چون معاونت آموزشی را داشته باشد، تصریح کرد: ما نیز ضوابطی داریم که اگر اجرا شود، قطعا کمک می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه رییس دانشگاه آزاد در توسعه کیفی دانشگاه مبتنی بر مبانی فرهنگی است، خاطرنشان کرد: اگر از بعد آموزشی همه چیز فراهم شود، نیاز به آزمایشگاه، استادسرا، مسجد و … است، چرا که این موارد سبب توسعه کیفی و پشتیبانی کننده منابع انسانی در دانشگاه می باشند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد در خصوص پروژه های عمرانی واحد جیرفت، گفت: کمک می‌کنیم، طرح‌هایی که در این واحد آغاز شده است به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.