همتی جایگزین خواجه پور در هیئت مدیره زیرساخت شد

۲۸خردادماه،

طی مراسمی با حضور دکتر عمیدیان معاون وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات ،اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت از خدمات مهندس خواجه پور به عنوان عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تقدیر شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت در این نشست مهندس مظلومی معاون وزیر و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ازنقش موثر، تعاملات و همکاری مهندس خواجه پور با مجلس و دولت  برای ارتقای امور رفاهی کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت تقدیر کرد و افزود : با تلاش  ایشان  و مهندس خسروی این موضوع سرانجام به نتیجه نشست.
 
وی در ادامه تصریح کرد:مهندس خواجه پور از سابقون در حوزه ارتباطات و مخابرات می باشند و همکاری  و خدمات  ارزشمندی در حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،شرکت های مخابرات استانی ،مرکز آموزش  و سایر مجموعه های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  داشته اند .
 
وی در ادامه مهندس اسدالله همتی عضو تازه هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت را از مدیران با تجربه این مجموعه معرفی کرد و گفت : ایشان  به  خانواده بزرگ شرکت ارتباطات زیرساخت تعلق دارند  و با توجه به تجربه کاری طولانی در این مجموعه احاطه کامل به مسایل و جزئیات شرکت دارند.
 
مهندس اسداله همتی  که دارای مدرک کارشناسی مدیریت از دانشگاه سمنان و کارشناسی ارشد امنیت ملی از دانشگاه علوم و فنون فارابی است همکاری خود را با مجموعه مخابراتی کشور از سال ۱۳۶۷ به عنوان مدیر بازرسی و مدیر حراست شرکت مخابرات استان سمنان آغاز کرد.
 
وی همزمان با شکل گیری  شرکت ارتباطات زیرساخت در سال ۱۳۸۳ به این شرکت منتقل و از آن تاریخ تاکنون به عنوان مدیر کل حراست اشتغال  داشته است   .
 
دبیر کمیته مقابله با ترمینیشن ،دبیر کمیته پدافند غیر عامل  و مجری ساماندهی VOIP  از دیگر مسئولیت های  وی طی دوران همکاری با شرکت ارتباطات زیرساخت  بوده است.
 
همچنین حکم انتصاب آقای بقال زاده به عنوان مدیر کل حراست  در این مراسم به وی اعطاء شد .
 
 آقای بقال زاده پیش از این مسئولیت هایی ازجمله مدیر حراست  ورییس مرکز آموزش مخابرات استان خوزستان ، ،مدیر کل حراست  سازمان فناوری اطلاعات ایران برعهده داشته است،  دبیر کمیته پدافند غیر عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،عضوکارگروه مبارزه با جعل فنی  و رایانه ای وزارت کشور  از دیگر مسئولیت های وی بوده است .

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.