همدانی: الان زمان استعفای فتح الله‌زاده نبود

۲۱خردادماه،

ستار همدانی با انتقاد از زمان جدایی علی فتح الله زاده از استقلال گفت: متاسفانه تیم‌های رقیب در حال یارگیری می باشند و تمریناتشان را مدتی است آغاز کرده‌اند. الان زمان استعفای فتح‌الله‌زاده نبود. به نظرم در همان تاریخ سوم خردادی که مطرح کرده بودند استعفا می‌دادند بهتر بود. با استعفا در آن زمان هم خودشان و هم وزارتخانه فرصتی داشتند تا به نتیجه برسند. به هر حال آقای فتح‌الله‌زاده زیر فشار یک تصمیمی گرفته و از طرفی ما زمان کافی برای ادامه کار نداریم. امسال فشار کاربالاست و ما باید برنامه‌ریزی دقیقتری داشته باشیم.

به گزارش ایسنا ، او در ادامه افزود: اگر سال قبل به اهدافمان رسیدیم به خاطر برنامه‌ریزی‌مان بود. ما باید برنامه داشته باشیم تا در آسیا موفق شویم و در این وضعیت مردم نگران می باشند. روزی هزار تلفن از مردمی دارم که نگران آینده می باشند و می‌بینید که تیم‌های دیگر از این وضعیت ما استفاده می‌کنند و با پیشنهادهای نجومی، بازیکنان ما را هوایی می‌کنند.

مربی استقلال درادامه با انتقاد از وضعیت نامعلوم استقلال در ادامه کار، اظهار کرد: همیشه اعتقاد داریم که تیمی که خوب بسته می‌شود و به موقع کارش را آغاز می‌کند، ۱۰ الی ۱۲ امتیاز از سایر تیم‌ها جلوتر است. تیم‌هایی که قلعه‌نویی در راس کادر فنی آنها بوده، همواره در یادگیری قوی بوده‌اند اما امسال خود آقای قلعه‌نویی نیست و کسی نیست که جای خالی او را پر کند و فکرهای او را جاری کند. شاید اگر قلعه‌نویی در ایران بود، وضعیت اینگونه نبود.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که چقدر زمزمه‌ی جدایی قلعه‌نویی از استقلال صحت دارد، بیان کرد: من هم چنین چیزی را فقط شنیده‌ام و اطلاعی از صحت آن ندارم با این حال اگر اینگونه شود، خیلی اتفاقات می‌افتد.

همدانی در ادامه افزود: بگذارید تا این را هم بگویم که فتح الله‌زاده سال قبل خیلی تحت فشار بود و بیشتر از این نمی‌توانست بار استقلال را به دوش کشد. باید به اوکمک شود و امیدوارم در یکی دو روز اخیر این ماجراها تمام شود و وضعیت استقلال روشن شود.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که مصاف ایران و لبنان را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: لبنان حذف شده است و در بازی قبلی‌مان هم با پنچ گل مغلوب ما شد. آنها برای حیثیت‌شان به میدان می‌آیند و اینطور که از صحبت‌های بازیکنان ما پیداست، همگی می‌خواهند تا برابر لبنان پیروز شوند و نمی‌توان کتمان کرد که بازی با لبنان هم حساس است و هم سخت. من نگران هستم تا شاید غرور پیروزی برابر قطر سبب شکستمان برابر لبنان شود. بازی با لبنان حساس‌تر از بازی با کره است. چرا که در کره حواسمان به همه چیز خواهد بود. اما بی‌توجهی به لبنان می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

او در ادامه افزود: اگر صبور و با برنامه مثل بازی برابر قطر باشیم می‌توانیم کار را مدیریت کنیم و ان‌شاءالله با اختلاف برابر لبنان پیروز می‌شویم. ما اگر گل اول را زود بزنیم، شیرازه‌ی آنها می‌پاشد. فراموش نکنید بازیکنان ما نسبت به دیدار رفت باتجربه‌تر شده‌اند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.