همدانی: مس انگیزه زیادی مقابل استقلال دارد

۲۴م دیماه ،

ستار همدانی گفت: درنیم فصل دوم بازی های لیگ بسیار دشوار می شود و عدم نتیجه گیری در بازی ها به هیچ عنوان قابل جبران نیست. دیدار فردا مقابل مس کرمان برای استقلال مانند سایر دیدارها است و امیدوارم در این دیدار سه امتیاز لازم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: باید در دیدار فردا با تمرکز زیادی وارد زمین شویم تا بتوانیم سه امتیاز لازم این دیدار را بدست بیاوریم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: با توجه به تغییرات به وجود آمده در کادرفنی تیم مس و حضور لوکا بوناچیچ که یکی از مربیان خوب خارجی فوتبال کشورمان است به طور حتم کار دشواری مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: مس کرمان و تمام تیم ها در مقابل ما انگیزه فراوانی دارند و این مساله کار استقلال را برای حفظ صدر جدول سخت تر می کند.

وی در خصوص وضعیت هاشم بیک زاده و سیاوش اکبرپور بازیکنان مصدوم استقلال، اظهار داشت: این دو بازیکن به تمرینات بازگشته اند اما با توجه به اینکه در طول هفته در تمرین نبوده اند به احتمال فروان در فهرست نفرات دیدار با مس کرمان قرار نخواهند گرفت.

همدانی در مورد اینکه گفته می شود فتح اله زاده و قلعه نویی با یکدیگر قهر بوده اند، خاطرنشان کرد:ازاین مساله بی اطلاع هستم اما اگرهم این شایعات صحت داشته باشد باید بدانیم که اختلاف نظر در هر خانواده ای وجود دارد و نباید در آن بزرگ نمایی شود.

وی با اشاره به برطرف شدن ضعف های استقلال در نیم فصل دوم، گفت: خوشبختانه ضعف های خود در نیم فصل اول را برطرف کرده ایم باید از بازیکنانی که از ما جدا شده اند هم تشکر کنم. نفراتی که در اختیار گرفتیم به خوبی نقاط ضعف ما را پوشش دادند.

تیم های فوتبال استقلال تهران و مس کرمان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران روز دوشنبه (فردا) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.