همدان رنگ جشنواره به خود گرفت

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

با نصب بنرها و پوسترهای بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در سطح شهر، همدان رنگ و بوی جشنواره‌ای به خود می‌گیرد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، مسئول کمیته تبلیغات بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در این خصوص گفت: ۳۰ هزار برگ تراکت به منظور اطلاع رسانی و تبلیغات در سطح شهر چاپ شده است.

مهدی عالیفر افزود: طراحی اقلام چاپی مانند سربرگ اداری، پاکت نامه، چاپ بلیط جشنواره، کارت اختتامیه جشنواره، نقشه راهنما، ژتون غذا، لوح سپاس، لوح افتخار و دفترچه تشریفات بخشی از اقدامات انجام شده در کمیته تبلیغات جشنواره است.

وی از طراحی بنرهای تبلیغاتی خبر داد و اظهار کرد: ۱۱۰ بنر سه در چهار برای نصب در میادین اصلی، بلوارها و ورودی شهرک‌ها تهیه شده است.

عالیفر تأکید کرد: ۶۰ عدد فرفره‌ با آرم جشنواره در اندازه یک در یک سانتیمتر ساخته شده و آماده نصب در میادین اصلی شهر است.

وی با بیان اینکه طراحی و ساخت فرفره‌های کوچک و پرچم به منظور اهدا به کودکان و نوجوانان در مراسم افتتاحیه جشنواره هم انجام شده است، گفت: ۲ هزار فرفره و ۲ هزار پرچم تهیه شده که در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

وی گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در این کمیته، فضاسازی جشنواره و آماده‌سازی زمینه برای برگزاری پرشور آن را فراهم می‌کند.

گفتنی است،‌بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۲۴ تا ۳۰ مهر ماه در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.