همراه اول به دنبال کسب عنوان محبوب ترین شرکت ایرانی است!

همراه اول به دنبال کسب عنوان محبوب ترین شرکت ایرانی است!

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار با اشاره به درآمد ۵۴٫۷ تریلیون ریالی همراه اول در سال۹۰ گفت: اپراتور اول در سال۹۰ بیش از ۲۴ تریلیون ریال به دولت پرداخت کرده است.

به گزارش موج، وحید صدوقی، با بیان این مطلب گفت: برنده اصلی خصوصی سازی همراه اول دولت است.
به گفته وی، در سال۹۰ درآمد همراه اول نسبت به سال قبل حدود ۲۶درصد افزایش داشته و سود شرکت در همین بازه زمانی ۳۶درصد رشد کرده است.
مدیرعامل همراه اول، جایگاه این شرکت را از نظر تعداد مشترک در کشور و خاورمیانه نخست اعلام کرد و گفت: در جهان از نظر تعداد مشترک دائمی چهاردهم و از نظر تعداد کل مشترک بیست و ششم هستیم.
وی که در آستانه روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی سخن می گفت، با اعلام اینکه همراه اول هم اکنون در یک هزار و ۱۶۳شهر(۱۰۰درصد)، ۴۵ هزار و ۳۷۹ روستا(۸۵ درصد)، ۱۱۱کشور(۲۶۹ اپراتور) و ۶۷ هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده پوشش دارد، از همکاری مطلوب این اپراتور با ستاد انتخابات کشور برای ایجاد زیرساخت ارتباطی به منظور برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
مدیرعامل همراه اول که در بیست و هفتمین نشست خبری خود بعنوان مدیرعامل اپراتور اول سخن می گفت با اعلام رقم سرمایه گذاری بی سابقه چهار هزار و ۷۱۱ میلیارد ریالی برای توسعه شبکه اظهار داشت: هم اکنون شبکه سوئیچ به ظرفیت ۵۵ میلیون، شبکه IN تا ۴۰ میلیون مشترک، HLR تا ۶۰ میلیون و GPRS تا ۲۰ میلیون رسیده است.
صدوقی با اشاره به آغاز فاز چهار توسعه شبکه رادیویی اعلام کرد: برای نوسازی شبکه رادیویی و بهبود کیفیت شبکه چهار هزار سایت نصب شده است.
وی در زمینه دستاوردهای توسعه بازار و سبد محصولات همراه اول با اشاره به طرح های عیدانه، برکت، هزاران لبخند و میلیون ها شادباش، هدف این طرح ها را افزایش درآمد، افزایش مشترکین فعال، افزایش مشترکین از محل دایری مجدد مشترکین سلب امتیاز شده و ترغیب مشترکین به پرداخت از طریق درگاههای غیرحضوری عنوان کرد.
مدیرعامل همراه اول نتایج ملموس طرح ها و کمپین های مذکور را جذب حدود هفت میلیون مشترک فعال، افزایش آرپو(ARPU) مشترکین دائمی و اعتباری و افزایش ۲۵ درصدی درآمد عملیاتی نسبت به سال گذشته دانست.
صدوقی با اشاره به اینکه این اپراتور در سال۹۰، رشد ۴۱ درصدی در فروش سیم کارت های اعتباری نسبت به سال قبل داشته است، گفت: تاکنون ۵۳ میلیون سیم کارت فروخته شده که ۴۹ میلیون آن به نام افراد ثبت و در شبکه قابل استفاده است.
وی با اشاره به رشد ۱۴۸ درصدی مشترکین GPRS و ۱۶۱ درصدی مشترکین MMS در سال گذشته، تعداد مشترکین GPRS را در سال گذشته حدود ۱۰ میلیون و مشترکین MMS را پنج میلیون و ۱۳۳ هزار نفر ذکر کرد.
صدوقی رشد EPS سهام همراه اول در سال گذشته را بیش از ۳۶ درصد ذکر کرد و گفت: در سال۹۰ EPS همراه اول هفت هزار و ۶۰۳ ریال بوده است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، چشم انداز همراه اول را “محبوب ترین شرکت ایرانی” اعلام کرد که اپراتور اول درصدد است با چهار رکن و چهار اولویت در افق سال ۱۳۹۵ به آن برسد.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.